خبرگزاری کار ایران

استاندار خبرداد:

افزایش برخی محدودیت های کرونایی در استان قم

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۳۳۱

استاندار قم گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا، به منظور کاهش شیوع بیماری کرونا، تا هفته آینده برخی محدودیت ها را وضع خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، استاندار قم امروز پس از جلسه ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهور، با اشاره به شیب صعودی کرونا در برخی استان‌ها گفت: در این جلسه درباره ادارات، اصناف و عموم مردم بحث‌هایی انجام  و مقرر شد تا هفته آینده محدودیت‌هایی وضع و ابلاغ شود.

بهرام سرمست تاکید کرد برای افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند هم مجازات‌هایی به همراه ضمانت اجرایی آن وضع و ابلاغ خواهد شد.

وی با اشاره به تدوین پروتکل‌های بهداشتی برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم، بر برگزاری مراسم عزاداری و همزمان رعایت سلامت همه مردم تاکید کرد و گفت: مقرر شده است برای کسانی که این پروتکل‌ها را رعایت نکنند مجازات تعیین شود.

استاندار از ابلاغ تمام محدودیت‌های مرتبط با وضع قرمز خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها توسط ستاد مقابله با کرونا به همه اعضا ابلاغ شده است و اطلاع رسانی آن انجام خواهد شد.

سرمست با تبریک روز خبرنگار به همه اصحاب رسانه و صداوسیما از همه رسانه‌ها خواست همانند چندماه گذشته، در زمینه اطلاع رسانی به مردم تلاش کنند.

وی افزایش بیماران کرونایی در قم را نتیجه عادی شدن مسائل برای مردم عنوان کرد و افزود: برای کنترل بیماری، نیازمند اطلاع رسانی و اقناع افکار عمومی توسط رسانه‌ها هستیم.

استاندار همچنین بر امکان استفاده از دورکاری برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: قانون دورکاری کارکنان به دستگاه‌ها ابلاغ شده است  که بیماران، افراد مسن و بانوان در اولویت استفاده از این قانون قرار دارند.

سرمست افزود :  مدیران باید فضای امن و سالم اداری را برای کارکنان خود فراهم کنند و از ارائه خدمت به افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی کنند، خودداری کنند.

استاندار از عموم مردم خواست با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، اجتناب از تجمعات و تردد‌های غیرضروری، به کنترل بیماری کرونا در قم کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز