خبرگزاری کار ایران

در بازدید از ایلنای قزوین مطرح شد؛

ایلنای قزوین رسانه ای متفاوت و آزاد است

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۳۰۶

مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان قزوین گفت: خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین در حوزه اطلاع رسانی شفاف و آزاد عمل می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حسنعلی اصغری در بازدید از خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: اصحاب رسانه چند ویژگی دارند که نسبت به بقیه افراد بارزتر است و به نکاتی توجه می‌کنند و مسائلی را مد نظر قرار می دهند که در جامعه مفید است و مورد مطالبه مردم است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: اشرافی که اصحاب رسانه به مسائل دارند باعث می شود خیلی از مسائل جامعه به خوبی با شفافیت و عمیق دیده شود و اگر سیستمی می خواهد مدیریت خوبی حاکم شود لازمه آن مدیریت خوب و سالم دیده شدن همه امورات است و اینکه به رسانه ها اجازه دهیم تا به درستی نقش خود را ایفا کنند.

اصغری بیان کرد: اصحاب رسانه به جهت ویژگی های بارز و خاصی که دارند توصیف کننده خیلی خوبی هستند جزییاتی که می بینند که دیگران نمی بینند و قطعا قادر هستند وقایع را به خوبی روایت کنند زوایای پنهان را شفاف می کنند و همچنین تحلیل خوبی دارند و خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین در این خصوص عملکرد مطلوبی دارد.

وی ادامه داد: یکی از شاخصه های مهم حکمروایی مطلوب موضوع شفافیت است؛ اگر در سیستمی صرفا به بحث شفاف سازی ادعا شود ولی جامه عمل برتن نکند؛ نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد.

این مسئول یادآور شد: اگر بخواهیم جامعه توسعه یابد لازمه آن نظارت مردم بر دستگاه ها است، متاسفانه  برخی از مدیران گاهی پاسخگوی مطالبات مردم نیستند و بیشتر مردم اخبار و اطلاعات را از طریق رسانه ها دریافت می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز