خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز در مجلس مطرح کرد:

مدرس خیابانی با چالش‌های وزارتخانه آشنایی دارد/ مهمترین ویژگی وزیر پیشنهادی جوان بودن است

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۲۸۰

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت از سوی رئیس جمهوری، با چالش ها و مشکلات این حوزه آشنایی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدرس خیابانی بهترین گزینه در شرایط موجود برای تصدی این وزارت است، افزود: وی مدیری جوان، فعال و دارای سابقه خوبی است که با کار جهادی توانست بازار خودرو و سایر بازارهای حوزه صنعت و تجارت را طی ماه های اخیر کنترل و برای سامان وضعیت بازار برنامه ریزی کند.

وی اولین ویژگی وزیر پیشنهادی را جوان بودن دانست که این ویژگی باعث تحرک، پویایی، کار جهادی و فعالیت شبانه روزی ایشان برای حل مشکلات وزارتخانه خواهد شد.

میرتاج الدینی تجربه و سوابق درخشان وزیر پیشنهادی را ویژگی مثبت دیگر وی برشمرد و اظهار داشت: مدرس خیابانی سال ها در وزارت بازرگانی انجام وظیفه کرده و تجربه خوبی هم در وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد، به طوری که طی سال های اخیر قائم مقام وزارت بوده و با چالش ها و فرصت های وزارتخانه به خوبی آشنایی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به توانمندی که از مدرس خیابانی سراغ داریم، تصور می کنم وی به خوبی می تواند این وزارت و زیر مجموعه های این بخش مهم اقتصادی را مدیریت کند و در آینده نزدیک شاهد رفع بسیاری از چالش های موجود خواهیم بود.

میرتاج الدینی با اشاره به سه ماه سرپرستی مدرس خیابانی در این وزارت، گفت: طی ماه های گذشته شاهد آشفتگی در بازار خودرو و اعتراضات مردم مبنی بر موفق نشدن برای ثبت نام اینترنتی خودرو بودیم اما با حضور مدرس خیابانی ثبت نام ها ساماندهی شد و هم اکنون هر فردی که متقاضی خودرو باشد، می تواند در سایت فروش خودرو ثبت نام کند.

وی به برنامه های وزیر پیشنهادی در بخش تحول و توسعه محصولات خودرویی اشاره و اضافه کرد: در ماه های گذشته شاهد تحول در تولید خودرو بودیم که به عنوان مثال در بخش توسعه و تولید خودروهای جدید شرکت سایپا اتفاقات خوبی در حال وقوع است و بنا به گفته مدیران این شرکت شاهد افزایش ۳۴ درصدی تحویل خودرو به مشتریان سایپا هستیم که عملکردی مثبت به شمار می رود.

نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری برای تداوم روند تحولی در بخش تولید خودرو با حضور مدرس خیابانی، افزود: وی در بخش تامین کالاهای اساسی مردم و ذخیره کالاهای استراتژیک وظیفه خود را تاکنون به خوبی ایفا کرده است و توانسته آرامشی در بازار ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز