خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مدیران شرایط تولید را برای تولیدکنندگان تسهیل کنند

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۲۶۵

استاندار قزوین گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی، تولیدکنندگان و صنعتگران مجاهدان و رزمندگان عرصه تولید هستند که مدیران باید با عزم جدی، شرایط را برای فعالیت آنان تسهیل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی‌پور اظهار کرد: یکی از وظایف مهم امروز مدیران، حمایت از تولید و کمک به جهش تولید است و ما حمایت از تولید و تحقق جهش تولید را در استان با جدیت پیگیری می‌کنیم.

استاندار قزوین افزود: امیدواریم بتوانیم در این شرایط سخت که تولیدکنندگان ما به عنوان یک مجاهد در حال تلاش هستند و زندگی، پول و عمر خود را صرف می‌کنند در کنار آنها قرار گرفته و شرایط را برای فعالیت آنها تسهیل کنیم.

جمالی پور ادامه داد: باید امسال بسترهای توسعه را طوری تنظیم کنیم که واقعا در استان جهش تولید شکل بگیرد و بتوانیم با همکاری و همراهی بخش دولتی و خصوصی از واحدها صیانت کرده و وضعیت اشتغال را حفظ کنیم.

وی با تاکید بر حل مشکلات صنعتگران و واحدهای تولیدی استان، اضافه کرد: تصمیم گیری در مورد مشکلاتی که در اختیار استان است از قبیل مسایل برق، آب، گاز و ... واحدهای تولیدی در سریعترین زمان اجرایی خواهد شد ولی تصمیم گیری در مورد مسایل خارج از عهده استان نیازمند زمان بیشتر و فرایند طولانی‌تری است.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه استان قزوین از ظرفیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف گردشگری، صنعتی و به ویژه کشاورزی برخوردار است، افزود: قزوین از استان‌‎های کشاورزی کشور است و باید در حوزه گلخانه در این استان، کارهای بزرگی را انجام دهیم.

جمالی پور ادامه داد: باید بتوانیم حرکت جهاد کشاورزی و کشاورزان استان را در حوزه گلخانه بیشتر کنیم تا آینده کشاورزی استان را حفظ کرده و محصولات متنوع‌تری  را با توجه به نیاز کشور و استان برداشت و صادرات نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز