خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه:

در برخورد با اراذل و اوباش اغماضی نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۱۷۲

دادستان کرمانشاه با اشاره به درگیری عده‌ای از اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های کرمانشاه طی روزهای گذشته گفت : در برخورد با اراذل و اوباش اغماضی نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، اظهارکرد: در این درگیری تعدادی از اراذل و اوباش به مغازه یکی از کسبه بلوار شهید مصطفی امامی حمله ور شده و ضمن وارد کردن خساراتی به مغازه، صاحب مغازه را نیز مجروح کردند.

وی تصریح کرد: متاسفانه چندساعتی پس از وقوع این درگیری فیلم آن به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و نگرانی هایی را بین شهروندان ایجاد کرد.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد:فرماندهی انتظامی استان درخواست پیگیری سریع و دستگیری عاملان این حادثه را داشتیم که منجربه دستگیری تعدادی از اراذل مذکور شد.

وی بابیان اینکه تعدادی از اراذل فراری هم تحت پیگرد قانونی قرارگرفته‌اند، عنوان کرد: پرونده این درگیری در دادسرای عمومی و انقلاب استان تشکیل شده و بصورت ویژه رسیدگی آن را در دستورکار قرار داده ایم.

کرمی در ادامه با تاکید براینکه انجام چنین اقداماتی در جامعه مغایر با فرهنگ عمومی و موجب رعب و  وحشت و کاهش حفظ امنیت در میان شهروندان است، اعلام کرد: دادستانی کرمانشاه به هیچ عنوان چنین رفتارهایی را از سوی اراذل و اوباش تحمل نمی کند و حداکثر توان خود را برای برخورد با مسببان حوادث اینچنینی و مجازات آنها بکار خواهیم گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز