خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی استان خبرداد:

خلع ید ۲۰ هکتار از اراضی شهرک گلخانه‌ای نودهک

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۱۳۱

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین از خلع ید ۲۰ هکتار از اراضی شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان در سال جاری از سرمایه‌گذاران فاقد اهلیت خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سید محمدرضا حسینی با اعلام این خبر گفت: این اراضی مربوط به فاز اول شهرک گلخانه ای نودهک بوده و از ۱۵ سرمایه گذار فاقد اهلیت بازپس گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی استان افزود: ایجاد شهرک گلخانه‌ای نودهک واقع در شهرستان تاکستان از مصوبات سفر روحانی رئیس جمهوری در سال ۹۵ به استان قزوین است.

حسینی یادآور شد: در حال حاضر ۱۲۸ واحد گلخانه‌ای در استان قزوین در مساحتی به وسعت ۶۵ هکتار دارای پروانه بهره برداری هستند که حدود ۱۰۰ مورد آنها فعال هستند.

به گفته وی، به زودی با انجام فرایندهای اداری، اراضی خلع ید شده به سرمایه گذاران جدید واگذار خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: سرمایه گذاران جدید با وسواس و دقت بیشتری انتخاب خواهند شد و اهلیت آنها از طریق مصاحبه، بررسی توانمندی های مالی و اجرایی، مدرک تحصیلی و سوابق آنها احراز می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی استان با بیان اینکه امسال به بهره برداری حدود ۱۰ هکتار از مساحت از فاز اول شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان امیدوار هستیم،افزود: ۲ هکتار از اراضی واگذار شده در مرحله اجرای سازه‌ها بوده و چندین هکتار نیز در مرحله تسطیح زمین و پایه گذاری هستند.

حسینی ادامه داد: ۶۱ هکتار زمین برای انجام فعالیت های کشاورزی در فاز اول شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان آماده سازی شده است.

وی یادآور شد: با راه اندازی و بهره برداری طرح های فاز اول شهرک گلخانه ای نودهک، مساحت گلخانه های استان قزوین به ۲ برابر میزان فعلی افزایش پیدا می کند.

این مسئول گفت: ایجاد شهرک گلخانه ای نودهک واقع در شهرستان تاکستان از مصوبات سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری در سال ۹۵ به استان قزوین است.

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی استان عنوان کرد: در حال حاضر ۱۲۸ واحد گلخانه ای در استان قزوین در مساحتی به وسعت ۶۵ هکتار دارای پروانه بهره برداری هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز