خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سبزوار :

پس از ۴۰ سال هنوز هماهنگی مشخصی برای ارائه آمار در کشور وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۰۸۰

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور ما بعد از ۴۰ سال هنوز یک هماهنگی مشخصی برای ارائه آمار در حوزه برنامه‌ریز ی ندارد و هر فردی از نگاه خود میزان تورم را اندازه‌گیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار ، بهروز محبی با اشاره به اینکه کشور بعد از۴۰ سال هنوز یک هماهنگی مشخصی برای آمار خود ندارد گفت: در کمیسیون برنامه و بودجه با راه اندازی کمیته آمار و برنامه ریزی و آمایش قرار است مرکز پایه و دیتا و آمار بوجود آید تا بفهمیم در چه شرایطی هستیم  و حرکت و برنامه ریزی ما باید بر چه اساسی باشد.

محبی با اشاره به سابقه کاری نمایندگان مجلس یازدهم ادامه داد: نمایندگان این مجلس ظرفیت فوق العاده ای در حیطه اجرا دارند و  قانون را می‌فهمند هر چند زمانی قانون ارزش دارد که قابلیت اجرا داشته باشد.

وی افزود:امیدواریم مجلس یازدهم بتواند به وظایف مهم خود که شامل اصلاح ساختار بودجه، نوسازی نظام مالیاتی، بهبود معیشت اقشار جامعه، روش کسب و کار ، ایجاد اشتغال ، تجارت خارجی و صادرات غیر نفتی است را به اجرا برساند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم به زیر ساخت ها توجه دارد و همچنین این مجلس کاملا شفاف است و هرزمانی که خبرنگاران بخواهند در این خصوص توضیح خواهیم داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز