خبرگزاری کار ایران

صبری پور خبر داد:

دستگیری موتورسواران تیرانداز در شادگان

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۰۴۶

تاکنون ۹ نفر از موتورسوارانی که در یکی از خیابان‌های حاشیه‌ای شادگان اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایلنا، سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به اقدام به تیراندازی تعدادی موتورسوار در یکی از خیابان‌های حاشیه‌ای این شهر گفت: تاکنون ۹ نفر در این خصوص دستگیر شده‌اند.

امید صبری‌پور، در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر رژه عده‌ای موتورسوار و اقدام به تیراندازی در شادگان افزود: دو روز پیش تعدادی موتورسوار به دلیل اختلافات طایفه‌ای و در پی اجرای حکم قصاص و اعدام یک نفر، در یکی از خیابان‌های حاشیه‌ای شادگان اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

حین این اقدام، تعدادی موتورسوار دیگر نیز در حال تردد در خیابان بودند و رژه‌ای در کار نبود.

وی با بیان اینکه این تیراندازی‌ها مصدومی بر جای نگذاشت افزود: در پی این حادثه و ایجاد بی‌نظمی در شهرستان، جلسه شورای تامین شادگان تشکیل و نیروی انتظامی به صورت جدی ورود کرد و عاملان این تیراندازی شناسایی شدند.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: تاکنون در این خصوص ۹ نفر دستگیر، ۱۵ دستگاه موتور سیکلت توقیف و تعدادی اسلحه، کشف و ضبط شده است و دستگیری بقیه عاملان یا تاییدکنندگان این تیراندازی در دستور کار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز