خبرگزاری کار ایران

کرمی اعلام کرد :

کاهش ۳۵ درصدی سفر‌های برون شهری در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۰۴۲

در ۴ ماهه نخست امسال تعداد سفر‌های برون شهری در استان کرمانشاه به واسطه شیوع کرونا ۳۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه در چهار ماهه نخست امسال۸۶هزار و ۹۴۱سفر برون شهری از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه انجام شده، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۳۵ هزار و ۵۲۵ سفر، ۳۵ درصد کاهش داشته است.

فریبرز کرمی از کاهش ۴۶ درصدی جابجایی مسافران در این سفر‌ها نیز خبر داد و افزود: در چهار ماهه امسال ۶۸۶هزار و ۴۳۷مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده اند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته بیش از یک میلیون نفر بوده است.

وی بیشترین میزان کاهش را مربوط به ناوگان مینی‌بوسرانی با کاهش ۵۲ درصدی تعداد سفر اعلام کرد و اظهار داشت: در این مدت سفر‌های اتوبوسی ۴۰ درصد و سفر‌های سواری نیز ۲۶ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان دلیل کاهش تعداد سفر‌ها با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری را ناشی شیوع بیماری کرونا دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر انجام سفر‌های برون شهری با ناوگان حمل و نقل عمومی از کرمانشاه به تمام مقاصد سراسر کشور برقرار است و اگر مسافر باشد این سفر‌ها انجام خواهد شد.

کرمی یادآور شد: تمام مسافران ملزم به استفاده از ماسک در خودرو‌های حمل و نقل عمومی هستند و در اتوبوس‌ها هم ماسک و مواد ضدعفونی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز