خبرگزاری کار ایران

به همت خیریه نورعلی نور صورت گرفت؛

توزیع ۱۱۰ بسته ارزاق در رزمایش سراسری کمک مومنانه اردستان

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۹۷۷

رزمایش سراسری کمک مومنانه شهرستان اردستان در حسینیه محله مون سادات اردستان به همت خیریه نور علی نور اردستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ رئیس خیریه نور علی نور شهرستان اردستان  اظهار کرد: توزیع بسته های معیشتی در اردستان آغاز شده است و ما وظیفه داریم تا به  افرادی که الان در شرایط کرونا کارشان را از دست داده‌اند، کمک کنیم که در این رابطه این بسته‌های معیشتی آماده شده و در اختیار آنان قرار گرفته خواهد شد.

حجت‌الاسلام مجتبی فرهادیان با بیان اینکه این خیریه هر ساله در ایام عید غدیر دو هزار و ۵۰۰ پرس غذا توزیع می‌کرد افزود: امسال با توجه به پیشگیری از بیماری کرونا این مقدار به جیره خشک تبدیل شده که در این دوره ۱۱۰ بسته تهیه شده و به آن‌ها تحویل داده می شود.

وی ضمن اشاره به تداوم اهدای بسته‌های حمایتی در ایام ماه محرم و صفر تصریح کرد: این کمک‌ها با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفته می‌شود که در ماه‌های محرم و صفر امسال هم ۲۲۰ بست دیگر اهدا خواد شد.

فرهادیان ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص تهیه و نصب دستگاه سونوگرافی تصریح کرد: تعدادی از خیران اعلام آمادگی کرده‌اند تا نسبت به خرید دستگاه سونوگرافی تمام بعدی اقدام کنیم که هنوز برای خرید نیازمند کمک‌های دیگر هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز