خبرگزاری کار ایران

پس از گذشت قریب به یک ماه صورت گرفت؛

پایان معمای ناپدید شدن دختر کرجی در ارتفاعات کردکوی/ جسدی با مشخصات"سها" پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۷۵۲

صبح امروز جسدی توسط کوهنوردان و نیروهای مردمی در منطقه کردکوی پیدا شد که با مشخصات دختر گردشگر کرجی که حدود یک ماه پیش در ارتفاعات کردکوی ناپدید شده بود، مطابقت دارد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی گفت: پیکر بی جان "سها رضانژاد" دختر گردشگر کرجی صبح امروز جمعه توسط کوهنوردان، امدادگران و نیروهای مردمی پیدا شد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان از پیدا شدن یک جسد در جهان نمای کردکوی خبرداد و گفت: مشخصات اولیه با کوهنورد گمشده مطابقت دارد.

سرهنگ مجتبی مروتی اظهارکرد: صبح امروز (جمعه) جنازه یک فرد در پایین پرتگاه در محلی که کمپ کوهنورد گمشده قرار داشت، پیدا شده است.

وی افزود: مشخصات اولیه با سها رضانژاد مطابقت دارد اما هنور احراز هویت نهایی انجام نشده است.

مروتی با بیان اینکه نیروهای آگاهی در حال اعزام به منطقه هستند، گفت: جسد توسط کوهنوردان هلال احمر کشف شد و بررسی‌های تکمیلی همچنان ادامه دارد.

عموی سها رضا نژاد در حال اعزام به منطقه برای شناسایی جنازه است.

وکیل پرونده سها رضا نژاد گفت: از چهره چیزی قابل شناسایی نیست اما لباس‌هایی که کوهنوردان درباره آن اطلاعات داده‌اند با داشته‌های ما همخوانی دارد.

در صورت نیاز، پزشکی قانونی تست DNA هم خواهد گرفت.

روز جمعه (۲۰ تیرماه) گمشدگی «سها رضانژاد» دختر ۲۷ ساله در ارتفاعات جهان نمای کردکوی به نیروهای امدادی و انتظامی گزارش شد.

این دختر ساکن کرج همراه گروه گردشگری به گلستان سفر کرده بود که از صبح روز جمعه 15 تیرماه مفقود شده و بعد از گذشت حدود یک ماه هیچ نشانه‌ای از وی به دست نیامده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز