خبرگزاری کار ایران

علیخانی در بازدید از ایلنا قزوین مطرح کرد:

گزارش‌های میدانی ایلنا در پیشگیری از کرونا بسیار تاثیر گذار بود+فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۷۴۸

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در حوزه پیشگیری و فرهنگ سازی ویروس کرونا خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین با تهیه گزارش های میدانی نقش موثری داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد علیخانی روز جمعه در بازدید از دفتر دخبرگزاری ایلنا در قزوین به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری صرفا انتقال یا نگارش خبر نیست؛ بلکه روشنگری از مولفه‌های مهم این شغل است که در دل این کار نهفته است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بیان کرد: وارد خطر شدن هم از دیگر رسالت های شغلی یک خبرنگار است و در بیان واقعیت ها باید شفاف عمل کند و البته برای بیان واقعیت ها شجاعت هم لازمه این شغل است و از این جهت خبرنگاری شغلی است که سختی های زیادی به همراه دارد و همواره خبرنگاران با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

علیخانی تصریح کرد: هر انسانی ممکن است اشتباه کند و خبرنگار هم مصون از اشتباه نیست؛ اما در جایی که اشتباه غیرعمدی پیش بیاید قابل بخشش و گذشت است ولی در جایی که اشتباه به طور عمدی سربزند و مسئله تخریب کردن در میان باشد حقوقی برای طرف مقابل به وجود می آورد که طرف مقابل هم می تواند از حقوق خود دفاع کند.

عضو شورای شهر تهران افزود: خبرگزاری ایلنا در ایام شیوع ویروس کرونا گزارش‌های خوبی تهیه کرد و تلاش کرد تا اخبار و واقعیت های این بیماری را در جامعه انعکاس دهد و در حوزه پیشگیری از این بیماری موثر عمل کرد.

حجم ویدیو: ۳۲.۴۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۲۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز