خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری لاهیجان:

رسالت خبرنگاران و رسانه‌ها افزایش آگاهی و دانش مردم است

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۵۹۳

سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: رسالت خبرنگاران و رسانه ها افزایش آگاهی و دانش مردم است .

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سرپرست فرمانداری لاهیجان در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا شهرستان لاهیجان ضمن تاکید بر جایگاه ویژه رسانه‌ها و عملکرد موثر خبرنگاران در افزایش آگاهی و دانش مردم گفت: روسای ادارات موظفند روابط عمومی دستگاه اجرایی خود را مکلف کنند تا پاسخگوی سئوالات و انتقادات مردم باشند.

نورالله اکبری ضمن قدردانی از تلاش های فعالین فضای مجازی و رسانه ها گفت: بابت اینکه نسبت به مطالبات مردم که در برخی موارد دچار کمبودهایی هستیم ، عذرخواهی می‌کنیم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و آگاهی بخشی خوب رسانه‌ها افزود: قبل ازشیوع این بیماری در مصاحبه‌هایی اعلام کردم موضوع اطلاع رسانی در مورد کرونا باید زودتر آغاز می‌شد .

سرپرست فرمانداری لاهیجان همچنین گفت : مطالبات رسانه ها در عملکرد و تصمیم گیری مدیران تاثیر مثبت دارد و اگر رسانه‌ها به عنوان صدای مردم فعالیت کند و نماد واسط بین مردم وحاکمیت باشند، بسیاری از معضلات پیش نمی آید.

وی در ادامه با اشاره به وجود تحریم های ظالمانه و همچنین کاهش درآمدهای نفتی تاکید کرد: مردم تحت فشارهای معیشتی و اقتصادی هستند و اعمال محدودیت برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا امکان پذیر نیست چرا که اگر محدودیت ها را بیشتر نماییم وضعیت اقتصادی و گردش مالی با مشکل روبرو خواهد شد .

نورالله اکبری در پایان تنها راه کنترل این بیماری را نظارت بیشتر بر اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی دانست و گفت : در این راه نظارت‌های دولتی کافی نیست و همراهی و نظارت های مردمی باید افزایش یابد همچنین از ظرفیت رسانه ها استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز