خبرگزاری کار ایران

غفوری خبر داد:

ثبت ۱۱ رکورد طی ۹ ماه گذشته در مجتمع فولاد خراسان

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۵۸۶

مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان گفت: طی ۹ ماه گذشته ۱۱ رکورد در این مجتمع به ثبت رسید که برای دشمنان ناامید کننده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، کسری غفوری در نشست با خبرنگاران نیشابور افزود: سال گذشته مجتمع‌های فولادی کشور موفق شدند ۱۰.۱ میلیارد دلار ارزآوری داشته باشند که در سال جاری تلاش داریم این میزان به ۱۰.۶ میلیارد دلار برسد.

وی اظهار داشت: تغییر حاشیه سود مجتمع فولاد خراسان در بورس طی فصل بهار ۹۹ نسبت به زمستان ۹۸ به میزان ۱۵۱ درصد بود در حالیکه این میزان برای فولاد مبارکه، فولاد کاوه جنوب، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان و ارفع به ترتیب ۶۶، ۳۲، ۳۹، ۱۱۳ و ۴۳ درصد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقی که مجتمع فولاد خرسان را با سایر مجتمع‌های فولادی کشور متمایز می‌کند این است که تغییر حاشیه سود در بهار ۹۹ نسبت به بهار ۹۸ به میزان ۱۵۱ درصد رشد داشته در حالی‌ که این میزان برای فولاد مبارکه، فولاد کاوه جنوب، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان و ارفع به ترتیب منفی ۱۰، ۲۹، ۱۰، ۲۲ و ۱۰ درصد بوده است.

غفوری تصریح کرد: با اینکه ترامپ به طور مستقیم در تحریم‌ها به فولاد خراسان اشاره کرد و این مجموعه برای سومین بار تحریم شد در سال ۹۸ بالغ بر ۷۹ درصد سودخالص در این مجتمع شناسایی شد، ۱۱۰ درصد سوددهی فولاد خراسان نسبت به سال قبل افزایش یافت و رتبه اول را در بین فولاد سازان کسب کرد.

وی تاکید کرد: این‌ موفقیت‌ها با همکاری و تعامل جمعیت هفت هزار نفری مجتمع فولاد خراسان ممکن شده و تمام تلاش ما این بوده و هست که همه کارکنان این مجتمع در سود حاصل از این موفقیت‌ها سهیم شوند.

وی عنوان کرد: نیشابور بواسطه بزرگانش مانند خیام و عطار در جهان شناخته می‌شود و فولاد خراسان می‌تواند یک ستون اقتصادی و توسعه فرهنگی و کارآفرینی را برای نیشابور فراهم کند.

مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان افزود: خبرنگاران مبشران خرد و آگاهی هستند و امروز نیاز واقعی جامعه ما ارسال اخبار امیدوار کننده است و نتیجه این نشست تفاهم نزدیک‌تر مجتمع فولاد خراسان با خبرنگاران به دور از سلایق جناحی و سیاسی است و این مجتمع به منظور توسعه شهر نیشابور و کشور از رسانه های این شهرستان حمایت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز