خبرگزاری کار ایران

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی مطرح کرد:

خبرنگاران سنگر سازان بی‌سنگر هستند/ رسانه باید گره‌های صنعت و مشکلات تولید را واکاوی کند

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۵۸۵

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: خبرنگاران سنگرسازان بی سنگر هستند، تمام مشکلات مردم را به گوش مسئولان می‌رسانند اما کسی نیست حرف های آن ها را به گوش مدیران و مسئولان برساند.

به گزارش ایلنا از نیشابور، عباس محمدیان در نشست صمیمی با خبرنگاران این شهرستان افزود: هنر بسیج رسانه این است که همه سلایق سیاسی را حول محور نظام جمع کند و با ایجاد مجموعه‌ای واحد برای نظام ظرفیت ایجاد کند.

وی با بیان اینکه در جنگ رسانه عقب هستیم اظهار داشت: دشمن جنگی تمام عیار را در سطح رسانه‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران شروع کرده است و امروز نیازمند تشکیل جبهه‌ واحد رسانه‌ای هستیم تا به قدرت رسانه‌ای تبدیل شویم.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه در سال جهش تولید هر رسانه‌ای باید گره‌های صنعت و مشکلات تولید را واکاوی کند و پیوند بین رسانه و صنعت باید در نیشابور محقق شود، تاکید کرد: تخریب، هنر نیست بلکه باید با تشکیل جلسات تخصصی نقاط ضعف و قوت مشخص شود و اگر رسانه ای به ناحق تندروی کرد خودمان باید امر به معروف کنیم و برای نظام ظرفیت خلق کنیم. 

محمدیان افزود: باید رسانه، مطالبه‌ای باشد و به شفاف سازی و احقاق حقوق مردم بپردازد ولی به ناامیدی مردم از انقلاب نباید دامن زد زیرا دشمن‌ می‌خواهد ناامیدی و یاس را به جامعه تزریق کند و رسانه‌ها باید بدون کوتاه آمدن از مطالبات مردم دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب را منعکس کنند.

وی ادامه داد: قدرت تحمل جبهه رسانه اگر بالا رفت می‌تواند نقد تند یک مسئول را پاسخ دهد و کوتاهی یک مسئول را نباید به پای انقلاب نوشت و این‌ اتفاق زمانی رقم می‌خورد که خودمان را ابتدا نقد کنیم.

وی عنوان کرد: خبرنگاران، تأثیرگذارترین و فرهیخته‌ترین قشر جامعه هستند که هیچ نهادی از این قشر حمایت نمی‌کند و از مزایای بیمه و حقوق ثابت محروم هستند و از زمان شیوع کرونا خبرنگاران در کنار مدافعان خط مقدم سلامت برای آگاه سازی مردم تلاش کرده و از جان خود گذشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز