خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

خبرگزاری ایلنای قزوین سخنگوی اداره کل تعاون است/ نرخ بیکاری استان به کمتر از 10 درصد رسید+فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۵۱۶

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: خبرگزاری ایلنا ارتباط بسیار نزدیکی با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین دارد و به عنوان سخنگوی این دستگاه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ناصر شفیع آبادی در بازدید از خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگار باید نماد شجاعت و شهامت باشد و از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز چه در صحنه های جنگ، داخلی و خارجی گام های بسیار خوب و مفیدی برداشته شده است.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: برای تحقق عدالت اجتماعی در حوزه اقتصادی باید تعاون ارتقا پیدا کند که این امر در اداره کل تعاون استان به خوبی دنبال می شود.

شفیع آبادی ادامه داد: وزارت کار و تعاون در راستای صیانت از نیروی کار و تنظیم روابط کار فعالیت می کند که این مجموعه شامل حجم بسیار وسیعی است آن چنان که از بدو تولد تا زمانی که انسان از این دنیا رحلت کند، مرتبط است.

وی یادآور شد: اخیرا گام های بسیارخوبی در حوزه اشتغال برداشته شده است که نرخ بیکاری در پایان سال گذشته 9.9 درصد بود که به زیر 10 درصد رسیده است و این یک گام مثبتی برای استان قزوین می باشد.

به گفته این مسئول، مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان در جلسات هفتگی تسهیلات کرونا را به طور جدی دنبال می کند.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: در حوزه تعاون هم اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان به خوبی ورود پیدا کرده است و حل مشکلات تعاونی های مسکن مهر از جمله برنامه های این اداره کل است.

شفیع آبادی عنوان کرد: در مسئله کاهش واحدهای مشکل دار طرح تقویت بازرسی را دنبال می کنیم که همه این موضوعات حجم وسیعی از اموری است که تحت نظارت وسیاست های مدیر کل انجام می شود.

وی با اشاره به این مطلب که خبر گزاری ایلنا ارتباط نزدیکی با مجموعه اداره کار دارد، افزود: در واقع این خبرگزاری سخنگوی اداره کار است بنابراین لازم است که ارتباط تنگاتنگی بین خبرگزاری ایلنا و‌ اداره کار برقرار باشد تا بتوانیم به عملکردی مطلوبی برسیم و اگر پیشنهاد و انتقادی از جانب این خبرگزاری ارائه شود به خوبی استقبال می کنیم.

این مسئول بیان کرد: اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان در راستای جلب دنبال رضایت مردم گام برمی دارد تا  همه مردم در کنار هم به ارامش سیاسی و اقتصادی برسند.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تاکید بر نقش رسانه ها گفت: رسانه ها پایه و رکن چهارم دموکراسی هستند و اگر رسانه نباشد؛ مجموعه ناقص است.

شفیع آبادی یادآور شد: خبرگزاری ایلنا تخصصی ترین خبرگزاری حوزه کار در ایران است که به مسائلی چون  روابط کار و موارد مرتبط به کار می پردازد و اخبار مربوط به تولید، قوانین و مقررات کار، کارگر و کارفرما را انعکاس می دهد.

وی لازمه یک رسانه پویا و ماندگار را ورود تخصصی به مسائل جامعه دانست و افزود: خبرگزاری ایلنا در این حوزه بسیار مطلوب عمل کرده است و همواره خوش درخشیده است.

حجم ویدیو: ۷۷.۴۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۷:۵۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز