خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روزخبرنگار انجام شد؛

افتتاح نمایشگاه نگاهی به خبرنگاری و روزنامه‌نگاری ایران قدیم در موزه بزرگ خراسان

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۵۰۶

به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، نمایشگاه «نگاهی به آثار خبرنگاری و روزنامه نگاری ایران قدیم» در محل موزه بزرگ خراسان در مشهد از امروز افتتاح شد و تا ۲۷ مرداد ماه جاری به مدت ۱۰ در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا از مشهد، مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه، تعدادی از روزنامه های قدیمی ایران از دوره قاجاریه، پهلوی اول و دوم، اوایل انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به نمایش گذاشته شده است.

ابوالفضل مکرمی‌فر ادامه داد: هم‌چنین ضمیمه های روزنامه‌ها، قبض‌های اشتراک و رسید‌قدیمی، سربرگ‌های اداری، کارت خبرنگاری، کتاب و جزوه‌ها، تمبر ویژه روز خبرنگار، دوات‌دان و قلم مخصوص خبرنگاران در دوره قاجار و... به نمایش شده است.

وی افزود: مجموعه ارائه شده در این نمایشگاه متعلق به سینا صابری مجموعه‌دار مشهدی است.

 مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی با تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران همواره در حفظ و حراست از میراث فرهنگی، توسعه گردشگری و ترویج صنایع دستی به این اداره کل کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به نقش موثر خبرنگاران در پیشبرد اهداف این اداره کل  افزود: تلاش‌ و کوشش‌های دلسوزانه تمامی خبرنگاران را ارج می نهیم و همواره قدر دان زحمات آن‌ها هستیم.

مکرمی فر تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا (ویروس کووید 19) این نمایشگاه به صورت مجازی افتتاح و اطلاع رسانی شده است، خبرنگاران علاقه‌مند نیز در صورت تمایل به بازدید حضوری با رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود، با هماهنگی قبلی با موزه بزرگ خراسان شماره تلفن 0513 7259311 داخلی 100  می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

در افتتاح این نمایشگاه مجتبی محمودی مهماندوست مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان رضوی و تعدادی از خبرنگاران حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز