خبرگزاری کار ایران

در بازدید از ایلنای قزوین مطرح شد:

جسارت پذیری رسالت اصلی خبرنگاران است+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۴۹۴

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: یکی از رسالت‌های خبرنگاری جسارت و جرات است و خبرنگاران باید این مولفه را همواره در حرفه خود بکار ببندند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، حسن آصفی در بازدید از خبرگزاری ایلنای مرکز قزوین به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری از شغل هایی است که مستلزم جسارت و شجاعت است و یک خبرنگار باید در دل بحران حضور پیدا کند که در این خصوص خبرگزاری ایلنا خوش درخشیده است و جسارت لازم را در حرفه خود حفظ کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان افزود: خیلی از اتفاقات و اخبار خوب به واسطه جسارت‌های بالای خبرنگاران است که در جامعه انعکاس می یابد.

آصفی ادامه داد: رسانه ها باید نقاط ضعف جامعه را رصد و آنها را برطرف کنند و باید جرأت این را داشته باشند که ضعف ها را به تصویر بکشند و مطرح کنند و مسئولان هم وظیفه دارند برای حل نقاط ضعف بیشتر تلاش کنند تا به یک نتیجه مثبت و مطلوب رسید و اگر جامعه ای این چنین عمل کند سالم وپرتلاش است.

 وی اضافه کرد: مجموعه هلال احمر هم قطعا نقاط ضعفی دارد که اگر مطرح شود می تواند، کمک حال این مجموعه باشد.

این مسئول یادآور شد: خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین در رسالت خبرنگاری که جرات و جسارت است کم نظیر و مثال زدنی است در صورتی که سایر رسانه های استان جسارت لازم را ندارند ولی این خبرگزاری هنوز جسارت خودش را حفظ کرده است.

حجم ویدیو: ۲۸.۲۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۵۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز