خبرگزاری کار ایران

امام جمعه گناباد مطرح کرد:

خبرنگاران با زنده کردن امید در جوانان برای ایجاد اشتغال فرهنگ سازی کنند

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۴۶۷

امام جمعه شهرستان گناباد گفت: خبرنگاران با زنده کردن امید در جوانان ، در امر تشویق آنان به ایجاد اشتغال پایدار خلاقیت ، نوگرایی و همسو بودن اشتغال با شرایط روز جامعه را در مسیر پیشرفت شهرستان فرهنگ سازی کنند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از گناباد، حسن صادقی‌نسب ضمن تبریک به مناسبت دهه ولایت و فرارسیدن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: نقش خبرنگار در فرهنگ عمومی و فرهنگ سازی نقشی بی بدیل است و احیای ارزش‌های دینی و معنوی و تاثیر این ارزش‌ها بر افراد جامعه توسط خبرنگاران باعث تقویت روحیه همکاری و همدلی می‌شود.

امام جمعه گناباد ادامه داد:  خبرنگار با نیت خیر برای رضای خدا ، اصلاح امور و اطلاع رسانی صحیح می‌تواند با انعکاس اخبار مربوط به طرحهای مواسات و همدلی ، اقدامات خیرین و الگو قراردادن کارهای خوب اشخاص مانند پاکبانی که با وجود تنگناهای اقتصادی میلیون‌ها پولی که پیدا می کند به صاحبش برمی‌گرداند، می‌تواند علاوه بر تشویق افراد به سمت کارهای خیر ، رواج ارزش‌های دینی را در جامعه سمت و سو دهد.

وی تصریح کرد: خبرنگاران از طرفی با کشف عناصر و گفتگو در باب دولتمردان و پرده برداشتن از برخی حقایق و شفافیت‌های مالی علاوه بر کمک به داشتن کادر اجرایی سالم در جهت پیشرفت کارهای زیربنایی می‌توانند اقدامات ارزنده ای انجام دهند.

حمید مهدوی مقدم ریاست اداره ارشاد اسلامی گناباد در ادامه گفت: در باب اشتغال پایدار دو نکته قابل اهمیت است یکی بیکاری جوانان و فرهنگ اشتباه در باب کار و اشتغال که مانع خلاقیت جوانان میشود .

وی افزود: خبرنگار می‌تواند با فرهنگ سازی در زمینه اشتغال پایدار و کاهش تفکرات کهنه و دست و پاگیر جوانان در باب کار و ایجاد شغل ، نقش مهمی را ایفا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز