خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی فارس تاکید کرد:

لزوم آگاهی بخشی و آموزش به دو گروه خشونت ورزها و خشنونت پذیرها

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۴۲۴

مدیرکل بهزیستی فارس بر همکاری و همراهی همه دستگاه ها برای کاهش آسیب های اجتماعی و خشونت در جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی فارس، محمد صادق کشفی‌نژاد در نشست مشترکی که به دعوت معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس و با حضور فرماندهی انتظامی استان فارس، شهرداری شیراز، اداره کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش برگزار شد با بیان اینکه گروه خشونت‌پذیر در جامعه در اختیار ما قرار گرفته و خشونت ورزها به دستگاه قضایی سپرده می شوند، اظهار داشت : ما اعتقاد داریم هر دو گروه نیازمند آگاهی بخشی و آموزش هستند تا مشکلات و آسیب ها کاهش یابد.

وی با بیان اینکه شهرداری در حوزه آموزش و فرهنگ سازی ویژه نوجوانان جایگاه ویژه دارد، خاطر نشان کرد : این ظرفیت می تواند با همکاری همه دستگاه ها در حوزه کاهش خشونت در جامعه موثر واقع شود.

60 مرکز مشاوره با همکاری بهزیستی در کنار محاکم خانواده فعال هستند

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس با بیان اینکه ارتباط بهزیستی و دادگستری همانند یک اداره واحد بسیار مطلوب است، اظهار داشت : 60 مرکز مشاوره در کنار محاکم خانواده با همکاری اداره کل بهزیستی فعال شده است.

اسماعیل اکبری با بیان اینکه نوبت‌گیری در سامانه ثنا با ارتباط مطلوب دادگستری و بهزیستی در حوزه خانواده به روز شده است، تصریح کرد : در حوزه اعتیاد هم اقدامات انجام شده با توجه به گستردگی این حوزه خوب بوده است که البته هنوز جای کار داشته و نیازمند طرح ها و حمایت کشوری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز