خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خبرداد:

اختصاص سهمیه سوخت تاکسی سرویس‌های قزوین بر اساس پیمایش

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۳۷۴

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از تخصیص سهمیه سوخت یارانه‌ای تاکسی سرویس‌های تلفنی براساس پیمایش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس مصوبه هیات وزیران و دستورالعمل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مقرر شد به منظور نظارت بر عملکرد تاکسی سرویس‌های تلفنی و همچنین مدیریت و نظارت بر نحوه مصرف سوخت، مدیران این حوزه تا ۲۰ مرداد سال جاری میزان پیمایش خودروهای تحت نظارت خود را در سامانه تلتا به صورت روزانه ثبت کنند.

وی با بیان اینکه سهمیه سوخت یارانه‌ای تاکسی سرویس‌ها در ماه‌های آینده براساس پیمایش صورت می‌گیرد، افزود: به منظور اجرایی شدن این مساله، اتحادیه تاکسیرانی‌ شهری، زیرساخت لازم را برای فعال‌سازی نرم‌افزار اختصاصی تاکسی سرویس‌ها جهت نصب در دفاتر آنها فراهم کرده و ارایه نشدن گزارش پیمایش خودروهای فعال باعث حذف سهمیه سوخت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متقاضیان  با مراجعه به سایت www.telta.ir  می‌توانند ضمن دریافت اطلاعات تکمیلی خود، تمامی آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

عرشیان یادآور شد: کاهش تخصیص سهمیه سوخت به ناوگان غیرفعال، صرفه‌جویی در مصرف میزان سوخت و افزایش بهره وری از مزایای اجرای این طرح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز