خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان خبر داد:

اضافه شدن 80 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شهری اصفهان/ هوای پاک ارمغان نوسازی ناوگان اتوبوسرانی

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۳۳۵

شهردار اصفهان گفت: در ادامه برنامه های افتتاحیه هفتگی، این هفته و به مناسبت عید سعید غدیر، 80 دستگاه اتوبوس جدید شهری به ارزش ۲۲۵۰ میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی وارد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، قدرت اله نوروزی با اشاره به خرید اتوبوس های جدید برای ورود به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اصفهان، اظهار کرد: 80 دستگاه اتوبوس اسکانیا از آخرین نسل اتوبوس های اروپایی و با استانداردهای روز در مدار بهره برداری قرار می‌گیرد و به امید خدا 20 دستگاه دیگر نیز با نهایی شدن خرید به ناوگان اضافه می‌شود.

وی به اهمیت بهره مند شدن مردم از این اتوبوس ها در شرایط کنونی اشاره کرد و افزود: اضافه شدن 80 دستگاه اتوبوس به ناوگان به بهبود کیفیت ارائه خدمات و فراهم شدن بستر لازم در فاصله گذاری فیزیکی بهتر و همچنین به راحتی بیشتر شهروندان کمک می‌کند تا شهری آرام، سفری راحت و هوای پاک را برای مردم به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: این اتوبوس‌ها به صورت خطی و کریدوری در تمام خطوط شهر تقسیم خواهد شد و خطوطی که دارای ناوگان با عمر بیشتری هستند در اولویت استفاده از این اتوبوس ها خواهند بود.  

نوروزی اظهار کرد: همچنین یکی از برنامه های ما در حوزه ناوگان اتوبوسرانی در کنار نوسازی ناوگان، بازسازی اتوبوس ها است که در این زمینه سال گذشته 50 اتوبوس بازسازی شده و به ناوگان بازگشت و امسال هم بازسازی 700 دستگاه اتوبوس در دستور کار قرار دارد.  

شهردار اصفهان تصریح کرد: افتتاحیه های عمرانی خدماتی شهرداری اصفهان در مناطق و محلات مختلف در سال جاری هر هفته در قالب برنامه های «هر یکشنبه، یک افتتاح» برگزار می شود، این هفته به دلیل تقارن با عید سعید غدیر و همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان، ورود 80 دستگاه اتوبوس جدید شهری به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان برنامه‌ریزی شد که به دلیل لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، این افتتاحیه در روز عید و در قالب برنامه تلویزیونی "زنده رود" شبکه اصفهان برگزار شده و به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز