خبرگزاری کار ایران

احمدپور در بازدید از دفتر ایلنای قزوین:

حضور شجاعانه خبرنگار ایلنا در جمع بیماران کرونایی تداعی‌گر دوران جنگ بود+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۲۹۴

فرماندار شهرستان آبیک گفت: خبرگزاری ایلنا یکی از شاخص ترین حوزه های اطلاع رسانی در مقابله با کرونا بود و در واقع این رسانه را باید سفیر افکار عمومی در ایام کرونا لقب داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در بازدید از دفتر ایلنای قزوین به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا در استان قزوین کارهای فوق العاده ای توسط خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین انجام شد که گزارش اخیر این خبرگزاری از بیمارستان بوعلی سینای قزوین؛ حضور خبرنگاران در صحنه جنگ را تداعی می کرد.

فرماندار آبیک افزود: وظیفه خبرنگاری یک رسالت سخت و طاقت فرسا است و فرقی نمی کند زمان جنگ باشد یا زمانی مثل امروز که ویروسی بنام کرونا است؛ پوست اندازی یک خبرنگار به عنوان یک رسالت خاص که نشات گرفته از امانت و ودیعه ای است که افکار عمومی به شکلی این ودیعه را به خبرنگاران سپرده اند که امانت داری وصداقت خود را در هر حال به اثبات برسانند و خبرگزاری ایلنا از این آزمون بزرگ در حوزه استان قزوین بسیار موفق بیرون آمد.

احمدپور ادامه داد: گزارش خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین از محدودیت های ترافیکی که در فروردین ماه تهیه شد قطعا در آینده کارکرد خود را نشان خواهد داد.

وی عنوان کرد: بهتر است تمامی این صحنه ها مکتوب شود تا آیندگان بدانند این بیماری چه ابعاد وسیعی داشت و چه کسانی در این راه فداکاری و از خود گذشتگی نشان دادند.

این مسئول یادآور شد: خبرگزاری ایلنا در موضوع کرونا یکی از شاخص ترین حوزه های اطلاع رسانی بود اخبار و گزارشات این خبرگزاری در صدر استان قرار گرفت و بعضا در سطح کشور هم کار شد که این برای  استان قزوین افتخار آفرینی کرد.

فرماندار آبیک گفت: خبرگزاری ایلنا با حضور در همه صحنه ها به عنوان صحنه گردان اصلی و سفیر افکار عمومی قرار گرفت و در دل بحران رفت و همچنین کنار کادر درمان قرار گرفت تا قوت قلبی برای آنان باشد و هم سفیر کادر درمان بود تا سختی ها و مشقتی که کادر درمان در این مدت مجاهدانه تحمل کردند را این خبرگزاری به تصویر کشید و مردم را از عمق سختی ها و تلاش ها جانفشانانه بهره مند کرد.

احمدپور بیان کرد: گزارش های میدانی ایلنا کار مستند گونه ای بود از لحظه آغاز بیماری تا لحظه ای که بیماران یا بهبود یافتند یا لباس عافیت بر تن کردند.

وی ادامه داد: خبرگزاری ایلنا از زمان مدیریت جدید در سطح استان خوش درخشیده و رسالت واقعی یک خبرنگار را به معنای عام که مردم انتظار دارند که خبرنگار صدای آنان باشد را به خوبی جامه عمل پوشاند.

حجم ویدیو: ۵۶.۳۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۵:۴۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز