خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام هرمزگان خبر داد:

توزیع ۱۶۰ هزار پرس غذای گرم در مناطق کمتر برخوردار استان

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۲۵۴

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان هرمزگان از توزیع 160هزار پرس غذای گرم در مناطق کمتر برخوردار استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، منوچهر دانشمند در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر و دهه ولایت گفت: عید غدیر تداوم رسالت انبیا در ولایت و امامت مولای متقیان است، لذا زنده نگه داشتن این عید بزرگ و همه شعائر الهى، رسالتى است که مرزبانان عقیده و ایمان، بر آن تأکید  داشته‌ ‌اند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به محرومان افزود: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "همه باید خود را موظّف به مواسات بدانندو هم میهنان را در درد ها و محرومیتها  تنها نگذارند" و به مناسبت عید سعید غدیر، بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با همکاری هیئات مذهبی، گروه های جهادی همکارستاد تهیه و توزیع ۱۶۰ هزار پرس غذای گرم را در بندرعباس، سایر مناطق کم برخوردار و روستایی به انجام می رساند.

دانشمند حمایت از برخی صنوف آسیب دیده در جریان شیوع کرونا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد : در این راستا بسته های حمایتی در اختیار آنها قرار گرفت. ارزش کل این اقدام معنوی و خداپسندانه بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است .

وی در پایان از همکاری گروه های جهادی همکار ستاد و هیات های مذهبی با بنیاد احسان در اجرایی شدن طرح توزیع غذای گرم قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز