خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر شیراز صورت گرفت؛

تداوم ریاست موسوی بر شورای شهر شیراز / رئیس سابق کمیسیون فرهنگی رأی نیاورد

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۲۲۸

در یکصد و چهل و چهارمین جلسه علنی شورای شهر شیراز؛ تکلیف اعضای هیات‌رئیسه، کمیسیون‌ها و ناظرین شورا در واپسین سال از حضور شورای پنجم مشخص شد.

به گزارش ایلنا، از سوی دیگر انتخابات اعضای کمیسیون‌ها و ناظران شورا در مناطق و سازمان‌های شهرداری نیز برگزار شد و تنها نکته قابل‌توجه، عدم اقبال اعضای شورا به رئیس سابق کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای حضور در این کمیسیون بود و بدین ترتیب احمد تنوری که در دو سال گذشته ریاست این کمیسیون را بر عهده داشت، از حضور مجدد در آن بازماند.

ابقای رئیس و هیات‌رئیسه شورا در سال چهارم

در انتخابات چهارمین سال فعالیت شورای پنجم شهر شیراز، اعضای هیات رئیسه ابقا و سید عبدالرزاق موسوی برای دومین سال پیاپی رئیس شورای شهر شیراز شد.

در یکصد و چهل و چهارمین جلسه علنی شورای شهر شیراز انتخابات هیات رئیسه، رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر شیراز و ناظرین سازمان‌ها و مناطق 11 گانه شهرداری برگزار شد و مسئولیت‌های اعضای این شورا مشخص شد.

بر پایه نتایج این انتخابات سید عبدالرزاق موسوی با کسب 10 رأی موافق در مقابل 2 رأی سفید از مجموع 12 رأی مأخوذه به عنوان رئیس شورا و ابراهیم صبوری با کسب 11 رأی موافق و یک رأی سفید از 12 رأی مأخوذه به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در چهارمین سال فعالیت شورا در دوره پنجم برگزیده شدند.

سعید نظری نیز با کسب 12 رأی موافق و یک رأی سفید از مجموع 13 رأی به عنوان سخنگوی شورا، سولماز دهقانی و قاسم مقیمی با به دست آوردن تمامی آرای موافق به ترتیب به عنوان منشی اول و دوم انتخاب شدند. همچنین نوذر امامی با کسب 12 رأی موافق و یک رأی سفید از سوی اعضا به عنوان خزانه‌دار شورا معرفی شدند.

اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر شیراز

در ادامه انتخابات اعضای شورای شهر شیراز اعضای کمیسیون‌های تخصصی مشخص و به ترتیب زیر معرفی شدند: سینا بنی زمانی، احمد تنوری، ابراهیم صبوری، قاسم مقیمی و سید عبدالرزاق موسوی اعضای کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری را تشکیل دادند.

سینا بنی زمانی، نواب قائدی، سولماز دهقانی و سید عبدالرزاق موسوی به عنوان اعضای کمیسیون برنامه، بودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز  معرفی شدند. قاسم مقیمی، احمد تنوری، سعید نظری، محمد تقی تذروی و علی ناصری اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز را تشکیل دادند.

در ادامه نوذر امامی، نواب قائدی، علی ناصری، ابراهیم صبوری و لیلا دودمان به عنوان اعضای کمیسیون شهرسازی و معماری معرفی شدند.

رئیس سابق کمیسیون فرهنگی برای حضور در این کمیسیون رأی نیاورد

نواب قائدی، نوذر امامی، لیلا دودمان، احمد صبوری، محمد تقی تذروی به عنوان منتخبان کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز اعلام شدند. همچنین قاسم مقیمی، سعید نظری، محمد تقی تذروی، سید احمدرضا دستغیب، لیلا دودمان، سولماز دهقانی و علی ناصری اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز معرفی شدند که نکته جالب آن، عدم رأی‌آوری رئیس سابق کمیسیون در دو سال گذشته بود. احمد تنوری، سعید نظری، سولماز دهقانی، سینا بنی زمانی و سید عبدالرزاق موسوی بعنوان اعضای کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای اسلامی شهر شیراز انتخاب شدند.

اعضای کمیسیون نامگذاری را احمد تنوری، سید احمدرضا دستغیب، سولماز دهقانی، سید عبدالرزاق موسوی و سعید نظری تشکیل دادند. لیلا دودمان، ابراهیم صبوری و نواب قائدی اعضای کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز را تشکیل دادند. 

نمایندگان و ناظران شورا در مناطق 11 گانه شهرداری شیراز

در ادامه این دوره از انتخابات داخلی یکصد و چهل‌وچهارمین جلسه علنی شورای شهر شیراز ناظران و نمایندگان شورا در مناطق 11 گانه شهرداری شیراز نیز براساس آرا معرفی شدند. به این ترتیب ابراهیم صبوری نماینده و ناظر شورای شهر در منطقه یک، قاسم مقیمی نماینده و ناظر شورا در منطقه 2، سعید نظری نماینده شورا در منطقه 3 و لیلا دودمان به عنوان ناظر شورا در منطقه 4 شهرداری شیراز معرفی شدند. علی ناصری نماینده شورای اسلامی شهر در منطقه 5 شهرداری شیراز، سولماز دهقانی نماینده شورای شهر در منطقه 6 شهرداری و نواب قائدی به عنوان ناظر شورا در منطقه 7 شهرداری معرفی شدند. همچنین احمد تنوری نماینده و ناظر شورا در منطقه فرهنگی ـ تاریخی شهرداری شیراز شد. نوذر امامی نماینده شورا در منطقه 10 ومحمدتقی تذروی به عنوان نماینده شورا در منطقه 11 شهرداری شیراز انتخاب شدند. تعیین تکلیف نماینده شورا در منطقه 9 شهرداری شیراز به جلسه آینده موکول شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز