خبرگزاری کار ایران

زارعی مطرح کرد:

بیکاری تعداد زیادی از مربیان مهد کودک بر اثر کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۱۸۱

معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی فارس گفت: بسیاری از اعضای خانواده بهزیستی به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا بیکار شده‌اند که از جمله آنها مربیان مهد کودک ها هستند که امیدواریم بتوانیم بسته‌های معیشتی و کمک‌های نقدی را تا عید غدیر به دست آنان برسانیم.

به گزارش ایلنا، پریسا زارعی با دعوت از شهروندان برای شرکت در پویش ایران همدل عنوان کرد: مرحله‌ دوم پویش ایران همدل پیرو بیانات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر شکل‌گیری نهضت تعاون و احسان و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مؤمنانه در کشور شکل گرفته است.

پریسا زارعی افزود: سازمان بهزیستی در کنار کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد مستضعفان، سازمان بسیج مستضعفین، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صداوسیما، بنیاد مادر مهربان و جمعیت امام رضایی‌ها در این پویش مشارکت می‌کنند.

وی بیان کرد:‌بیش از ۱۲۰هزار نفر معلول، ۳۰هزار نفر زن سرپرست خانوار، مجموعا ۱۵۰ هزار نفر  در فارس تحت حمایت مستقیم بهزیستی هستند که صرفا کمک‌ها و مستری سازمان نیاز آنان را برطرف نمی‌سازد و برای رفع نیازهای آنان به کمک‌های نیکوکاران نیازمندیم.

معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی اشتغال و مشارکت های مردمی بهزیستی فارس با بیان اینکه این سازمان ۷۰ پایگاه برای دریافت کمک‌های مردمی و نذورات در فارس دارد، افزود: با هماهنگی با سازمان حج و زیارت و اوقاف و امور خیریه فارس پذیرای نذورات و قربانی‌های زائران از عید قربان تا عید غدیر هستیم؛ همچنین درصورتی که زائری از سفرهای زیارتی در زمان شیوع کرونا منصرف شده است، می‌تواند مبالغ سفر را باعنوان مشارکت صرف امور خیر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز