خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

شهردار قزوین باید شهرداری چی باشد نه اداری/ بی تدبیری شهردار در مقابل ترافیک سنگین شهر/ شهردار قزوین از اتاق خود به مردم سلام می دهد+فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۱۷۸

نایب رئیس شورای شهر قزوین گفت: شهردار قزوین یک مدیر اداری است در صورتی که مجموعه شهرداری یک مدیر شهرداری چی نیاز دارد.

مهدی عبدرالرزاقی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: شهر قزوین دارای سابقه ارزشمند تاریخی است که 57 سال پایتخت ایران بوده و امروز بیش از 400 هزار نفر جمعیت دارد؛ اما خدماتی که امروز به شهروندان قزوینی ارائه می شود، در شان مردم نجیب و فهیم قزوین نیست.

نایب رئیس شورای شهر قزوین با اشاره به وضعیت کنونی ترافیک شهر قزوین افزود: امروز در سطح شهر قزوین که دارای جمعیت بیش از 400 هزار نفر است ترافیک سنگینی مشاهده می شود که این امر نشان از عدم برنامه ریزی مناسب است؛ نزدیک به 7 نقطه از نقاط شهری قزوین ترافیک بسیار سنگین وجود دارد که کاملا قابل حل است؛ اما برنامه مناسبی در این زمینه تدوین نشده است و متاسفانه شهردار قزوین برنامه ای برای اداره شهر قزوین ندارد.

عبدالرزاقی عنوان کرد: تمامی برنامه هایی که شهردار کنونی در زمان انتصاب خود اعلام کرد هیچ یک جامه عمل بر تن نکردند و اولین مسئله پرداخت بدهی های شهرداری است که امروز بیش از 1000 میلیارد تومان سهام شهرداری در بانک شهر ارزش دارد و همچنین 3 پروژه نیمه تمام شهرداری نزدیک به 700 میلیارد تومان  ارزش دارد اما متاسفانه شهردار برای پرداخت بدهی های شهرداری هیچ اقدامی انجام نمی دهد.

به گفته وی، در مجموعه شهرداری اعتبار مالی به اندازه کافی موجود است؛ اما اراده‌ای برای پیگیری و فعالیت امور وجود ندارد.

این عضو شورای شهر قزوین خاطر نشان کرد: شهردار قزوین با کارهای عوام فریبانه و پوپولیستی که انجام می دهد نمی تواند شهر را مدیریت کند و باید از فضای مدیریتی خود بیرون بیاید و به صورت جهادی عمل کند و در بین مردم حضور داشته باشد.

عبدالرزاقی ادامه داد: جدیداً روابط عمومی شهرداری دوربین به دست به میان مردم می رود و آقای شهردار هم در اتاق خود با مردم ارتباط برقرار می کند و سلام می دهد، این درحالی است که شهردار قزوین سلام اعضای شورا را علیک نمی گوید چه برسد به این که سلام مردم را علیک بگوید.

نایب رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: شهرداری قزوین یک مدیر شهرداری چی می خواهد و شهردار کنونی یک مدیر اداری است در صورتی که باید یک مدیر عمرانی، جهادی و اجرایی در حوزه مدیریت شهری باشد و بنده باور دارم که شهردار قزوین، برنامه ای برای اداره امور شهری ندارد.

عبدالرزاقی با اشاره به پروژه کمربندی قزوین افزود: زمان این پروژه از ادوار گذشته بوده و پروژه هایی که هم اکنون در دست اجرا است هم مربوط به ادوار گذشته است و زمانی که اعتبار مالی شهرداری تامین است قطعا پروژه های نیمه تمام تکمیل خواهند شد؛ وقتی تمام موارد یک پروژه از جمله پیمانکار، طرح و بودجه مشخص است پس مدیریت آن کار دشواری نیست.

حجم ویدیو: ۲۸.۷۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۵۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز