خبرگزاری کار ایران

توضیح روابط عمومی پویا انرژی درباره حادثه آتش سوزی نیروگاه سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۱۳۹

روابط عمومی پویا انرژی در خصوص حادثه آتش سوزی نیروگاه سمنان به ایلنا گفت: حوالی ظهر روز سه‌شنبه ۱۴ مرداد در بخشی از نیروگاه سمنان متعلق به شرکت پویا انرژی حادثه آتش سوزی به وقوع پیوست که بازتاب گسترده ای در شبکه های خبری پیدا کرد.

به گزارش ایلنا ، روابط عمومی هلدینگ پویا انرژی در ادامه با تاکید بر اینکه آتش سوزی در همان ساعت ابتدایی مهار شد بیان داشت: این حادثه آتش سوزی در سمت خود نیروگاه نبوده و صرفا در قسمت مربوط به مخازن سوخت که خارج از محوطه نیروگاهی قرارداد رخ داده است که علت حادثه یاد شده توسط کارشناسان در دست بررسی است.

به محض وقوع حادثه، با عملکرد سریع واحد اطفاء حریق نیروگاه و حضور سریع و همکاری موثر آتش نشانی منطقه و هماهنگی استانداری و شهرداری سمنان ظرف کمتر از یک ساعت آتش‌سوزی به طور کامل مهار شد و نیروگاه نیز در شرایط نرمال در حال کار است.

بنابر گزارش های منتشر شده، خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشته و خسارت مالی آن کمتر از ۳۰ میلیون تومان برآورد شده است.

به دلیل پیک مصرف برق تابستانی، همه نیروگاهها با حداکثر توان خود در مدار هستند و این آتش سوزی نیز مانع از کارکرد این نیروگاه نشد تا بتواند در تامین برق پایدار شبکه حضور داشته داشته باشد.

نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان معروف به نیروگاه شهید باکری در کیلومتر ۱۰ بزرگراه سمنان - دامغان واقع است که در دی ۱۳۹۱ بهره برداری شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز