خبرگزاری کار ایران

وارثی در بازدید از ایلنا قزوین :

نقد شجاعانه خبرگزاری ایلنا قزوین قابل تحسین است+فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۱۰۰

مدیر مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین در حوزه نقد بسیار شجاعانه عمل می کند که قابل تحسین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا وارثی در بازدید از ایلنا مرکز قزوین به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین یک خبرگزاری با مدیریتی جوان و هوشمند است که با حضور به موقع و پرتلاش در برخی صحنه ها  توانسته نقش خود را به خوبی در میان خبرگزاری های استان ایفا کند.

مدیر کل بهزیستی استان بیان کرد: راه بسیار طولانی و موفقی در پیش روی خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین خواهد بود و همکاری این خبرگزاری با مجموعه بهزیستی قابل ستایش است و با انعکاس اخبار به روز، به موقع و بدون حاشیه در عرصه رسانه ها حضور دارد.

وارثی اضافه کرد: تحلیل، برداشت خوب و همچنین شجاعت در نقد از مولفه های بارز این خبرگزاری است.

وی با اشاره به ایام کرونا گفت: در این ایام که خبرگزاری ایلنا حضور پررنگ و فعالی داشت می تواند در پیشگیری های دقیق تر و هشدارهای به موقع برای پیشگیری از کرونا بسیار موثرتر باشد.

این مسئول اضافه کرد: امروزه که مسائل اقتصادی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است؛ بهوارقی  رغم این مسئله این خبرگزاری به موضوعات اجتماعی بیشتر ورود پیدا کرده است.

حجم ویدیو: ۲۴.۲۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۲۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز