خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خبرداد:

کشف 93 کیلوگرم مواد مخدر در مراغه

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۰۲۱

فرمانده انتظامی مراغه از کشف نزدیک به 93 مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش طی2 عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرهنگ رمضان اللهوردیان با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت 2 نفر که با یک دستگاه خودروی وانت پراید در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می کردند مطلع و موضوع را در دستور کار عملیاتی قرار دادند.

وی ادامه داد: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگران مرگ و نوع خودروی آنها و با هماهنگی های لازم، تیم های ویژه در محدوده این شهرستان وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: در عملیاتی غافلگیرانه ماموران با ایجاد ترافیک مصنوعی خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار17 کیلو و 900 گرم حشیش که بطرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

اللهوردیان افزود: در این زمینه 2 متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی همچنین از کشف 74 کیلو و 870 گرم تریاک از یک تریلر کشنده در این شهرستان خبر داد.

الهوردیان افزود: در این راستا، ماموران پلیس با شناسایی کامل مسیر عبور این سوداگران و نوع خودروهای آنها، یک دستگاه تریلر کشنده و یک دستگاه پژو نیز آن را اسکورت می کرد شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: پلیس در یک عملیات غافلگیرانه با شگرد های خاص،  خودرو پژو و همچنین تریلر قاچاقچیان را توقیف کرده و 3 متهم را دستگیر و برای بازرسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دادند.

وی گفت: در بازرسی دقیق از خودرو تریلر کشنده توقیف شده، مقدار74 کیلو و 870 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و خودرو های مربوطه توقیف و متهمان دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز