خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار مطرح کرد:

پاسخگو بودن مدیران بزرگترین خدمت به خبرنگاران است

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۶۹۶

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: خبرنگاران استان به دنبال برگزاری یک مراسم و برنامه تقدیر نیستند؛ بلکه پاسخگو بودن مدیران توقع و انتظار آنها است و بزرگترین خدمت به این قشر محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی روز سه‌شنبه در نهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان قزوین، با بیان این مطلب افزود: امیدواریم با فعال شدن شورای اطلاع رسانی استان، پاسخگویی به رسانه‌ها در مدیران نهادینه شود چون شورای اطلاع رسانی‌حتما این موضوع را پیگیری خواهد کرد تا سئوالات خبرنگاران توسط مسئولان امر پاسخ داده شود.

وی با اشاره به برنامه‌های شورا برای روز خبرنگار، افزود: این روز اگرچه به دلیل شیوع ویروس کرونا مظلوم واقع شد ولی قطعا در آینده روزهای خوشی خواهد آمد و برنامه‌های خوبی هم در این زمینه برگزار خواهد شد.

حبیبی اضافه کرد: برنامه‌های طراحی شده به مناسبت روز خبرنگار مورد تایید شورای اطلاع رسانی استان است و مراسم هفته خبرنگار بر اساس همان دنبال می‌شود.

وی با پوزش از خبرنگاران بابت محدودیت برنامه‌ها به دلیل شیوع کرونا، گفت: بنا داشتیم جلسه‌ای رسمی، جامع و کامل به مناسبت روز خبرنگار با حضور مدیران و اصحاب رسانه برگزار کنیم ولی شرایط اجازه نمی‌دهد و تلاش می‌کنیم در بازدیدهای حضوری و محدود آن را جبران کنیم.

معاون استاندار قزوین گفت: البته بدون برنامه و مراسم نیز قدردان زحمات خبرنگاران هستیم و از تلاش‌ها و سنگ تمام گذاشتن‌های آنها در عرصه کرونا تقدیر می‌کنیم.

معاون سیاسی استاندار قزوین افزود: همه ما اهمیت کار خبر و خبرنگار را  درک می‌کنیم و امیدواریم با ارتباط مجموعه مدیران و دستگاه‌های اجرایی با حوزه خبر و مطبوعات بتوانیم در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی رضایت خبرنگاران و مردم را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز