خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

بازگشت ارز حاصل از صادرات جزو مهمترین موضوعات اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۶۵۵

استاندار فارس بازگشت ارز حاصل از صادرات را از مهمترین موضوعات اقتصادی عنوان کرد و گفت: با همکاری نمایندگان مجلس و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی می توان به نتایج بهتری در حل مشکلات صادرکنندگان رسید و در این راستا رایزنی‌های مختلفی انجام خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان با اشاره به شرایط اقتصادی کشور  و لزوم مشارکت همگانی برای گذر از این شرایط گفت: اقتصاد در حالتی جنگی قرار دارد و این شرایطی است که منجر به بروز  تنگناهای  اقتصادی و اجرایی شده و عواقب مختلف آن نیز متوجه عموم مردم است.

وی با ابراز امیدواری نسبت به بهبود شرایط اقتصادی خاطر نشان کرد: امیدواریم سیستم به سمتی برود که هزینه های وارده بر همه بخش ها سرشکن و موجب افزایش وحدت و منافع ملی شود. 

 رحیمی با بیان اینکه استان فارس علی رغم مشکلات مختلف توفیقات خوبی داشته گفت : صادرات آلومینیوم و کربنات سدیم از جمله این موفقیت ها است که با همکاری همگانی به دست آمده و ما همچنان در اجرای طرح‌های عمرانی نیز فعالیت های ارزشمندی داشته ایم که البته کتمان کردن این دستاوردها، ظلم به نظام است.

 وی با بیان اینکه بیماری کرونا معضل اقتصادی‌ در دنیا ایجاد کرده ابراز امیدواری کرد: از فعالیت های که  منجر به تسریع در امر صادرات شود استقبال می کنیم و بخشی از این شرایط ناشی از تحریم و ناکارآمدی ساختارها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز