خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیران شهری انجام شد؛

بهره برداری از پروژه بازگشایی بلوار سجادیه و اتصال آن به بزرگراه آزادی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۶۱۵

همزمان با دهه مبارک ولایت و امامت، پروژه بازگشایی بلوار سجادیه و اتصال آن به بزرگراه آزادی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، امروز طی مراسمی با حضور جمعی از اعضای شورای شهر، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار و جمعی از مدیران شهری پروژه بازگشایی بلوار سجادیه و رضویه به بهره برداری رسید.

پروژه بازگشایی بلوار سجادیه به طول 400 و عرض 44 متر، مساحت آماده سازی 17 هزار و 600 متر و مساحت بهسازی فضای سبز دو هزار متر، به موازات بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی اجرا شده است که می تواند شعار توسعه حمل و نقل محور و توسعه متوازن را در غرب مشهد جامه عمل بپوشاند.

در این پروژه شبکه جمع آوری آب های سطحی، آماده سازی، زیرسازی آسفالت و روکش آسفالت و آیلند میانی و فضای سبز و عمود های روشنایی با هزینه ای به مبلغ سه میلیارد تومان اجرا شده است.همچنین بازگشایی بلوار رضویه به طول 800 و عرض 35 متر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید.

مساحت آماده سازی این پروژه 28 هزار متر و در دولاین رفت و برگشت است همچنین مساحت فضای سبز این پروژه دو هزار و 500 متر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز