خبرگزاری کار ایران

عضو سابق تیم ملی فوتبال ایران:

ورود شجاعانه به حوزه های خبری از جذابیت های خبرگزاری ایلنا است

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۶۱۴

سعید دقیقی در بازدید از خبرگزاری ایلنای قزوین به مناسبت روز خبرنگار گفت: ورود شجاعانه و نمایش عریان واقعیت های اجتماعی از ایلنای مرکز قزوین خبرگزاری متفاوتی ساخته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عضو شورای شهر قزوین و رئیس کمیسیون املاک پارلمان محلی گفت: یکی از شاخص های رسانه های ممتاز، ورود رسانه به عرصه هایی است که نیازمند شجاعت و هوش رسانه ای است که این شاخصه‌ها در خبرگزاری ایلنای قزوین مشهود است.

سعید دقیقی با اشاره به گزارش‌های گروه استانی ایلنا  بویژه  قزوین در باره موضوعات مختلف از جمله کرونا گفت: حضور بدون ترس، بیان جذاب و محتوای پر مغز در این گزارش‌ها  کاملا مشهود بوده و ایلنا توانست در روزهای پر خطر با کمترین امکانات از بسیاری رسانه‌ها که  امکانات فراوانی دارند  پیشی گیرد.

وی در خصوص حضور ایلنای مرکز قزوین در ایام شیوع ویروس کرونا بیان کرد: در این روزها که شاید خیلی از رسانه ها حتی شبکه قزوین هم نتوانستند آن طور که باید در این عرصه حضور یابند؛ اما ایلنا حضور پررنگ و به یاد ماندنی داشت و واقعیات این بیماری را بیان کرد.

عضو سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در جامعه مدرن رسانه یکی از ارکان اصلی توسعه است، خاطرنشان کرد: مسئولان استان  باید با حمایت از  رسانه های تاثیرگذار ضمن زمینه سازی برای ایجاد شفافیت  و فضای  نقد سازنده در جهت توسعه استان گام بردارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز