خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار تربت حیدریه:

رتبه دوم تربت حیدریه در ارائه تسهیلات مشاغل خانگی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۶۰۶

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری تربت حیدریه گفت: این شهرستان با دریافت بیش از ۱۱ میلیارد ریال از تسهیلات مشاغل خانگی رتبه دوم را در استان خراسان رضوی دارد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، محمدرضا یوسفی معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری تربت‌حیدریه در سومین جلسه کارگروه اشتغال گفت: از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات امسال استان، مبلغ یک میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال به این شهرستان تعلق گرفته که در شیوه نامه پرداخت آن شرایط خاصی تدوین شده و از دستگاه‌های اجرایی مربوطه انتظار دارم موارد را به دقت رعایت کنند.

وی افزود: تاکنون حدود یک هزار و ۳۶۰ طرح به مبلغ ۱۷۴ میلیارد ریال در سامانه ثبت شده که تنها مبلغ ۱۷.۳ میلیارد ریال آن پرداخت شده و ضمن اینکه سامانه هنوز بسته نشده و امکان ثبت نام برای متقاضیان جدید وجود دارد لذا دستگاه‌های اجرایی همچنان اطلاع رسانی را ادامه دهند.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری تربت حیدریه ادامه داد: انتظار می‌رود واحد‌های آسیب دیده از ویروس کرونا که در شهرستان فعالیت می‌کنند و واجد شرایط برای بهره مندی از تسهیلات حمایتی هستند هرچه سریعتر به سامانه کارا به آدرس الکترونیکی kara.mcls.gov.ir مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت‌حیدریه نیز گفت: میزان تسهیلات مشاغل خانگی استان 12 میلیارد تومان با تعهد اشتغال هزار و 1775 نفر است که از این میزان سهم ما یک میلیارد و 127 میلیون و 900 هزار تومان با تعهد اشتغال 182 نفر است. 

علی ‌اکبر اسماعیل‌پناه افزود: از حیث مبلغ رتبه دوم استان را دارا هستیم و به طور متوسط به هر نفر 6 میلیون و 200 هزار تومان تسهیلات تعلق می‌گیرد. 

وی با بیان اینکه 30 درصد از این تسهیلات به بانوان اختصاص دارد، گفت: طبق بخشنامه وزارت‌خانه دستگاه‌ها تا پایان آبان فرصت جذب دارند ولی ما در سطح شهرستان این زمان را تا پایان شهریور کاهش دادیم تا چنانچه دستگاهی از فرصت زمانی خود نتوانست استفاده کند، تسهیلات موجود را به دستگاه‌های دیگر اختصاص دهیم.

به گفته اسماعیل‌پناه بانک‌های تجارت، پارسیان، سینا، صادرات و ملل نسبت به دیگر بانک‌ها تسهیلات بیشتری پرداخت کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز