خبرگزاری کار ایران

برگزاری تور صنعتی مجازی توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۵۹۰

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی البرز از برگزاری تور صنعتی صنایع غذایی در مرداد ماه سال جاری خبرداد و گفت: تورهای صنعتی ضمن ایجاد ارتباط مستمر و پایدار بین صنایع کوچک و متوسط، موجب ایجاد شبکه ای بین تولید کنندگان، تامین کنندگان، بازار و در نتیجه تکمیل زنجیره ارزش و فرآیند تولید و فروش خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی مهدی پور با اشاره به برگزاری تور صنعتی مجازی توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز، اظهار داشت: هدف از برگزاری تور صنعتی ویژه واحدهای صنایع غذایی، نان، شیرینی و شکلات؛ ایجاد تعامل شناخت، هم افزایی تبادل دانش و تجربه و ارتقای سطح فنی و شناخت بازارهای داخلی و خارجی در واحدهای صنعتی و تولیدی مرتبط در استان البرز است.

وی افزود: این بازدید که در یکی از واحدهای صنعتی برگزیده واقع در شهرک صنعتی کاسپین قزوین انجام شد، صنعتگران، صاحبان صنایع و مشاوران صنعتی با آخرین فناوری تولید و پخت، بسته بندی و فروش محصولات نان حجیم، بازارهای فروش و مزیت رقابتی، چالشها و مزایای این حوزه آشنا شدند.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی البرز گفت: برگزاری تورهای صنعتی یکی از نیاز های صنعت است که افزایش سطح دانش مدیریتی و فناوری صاحبان صنایع و تربیت نیروی انسانی ماهر و ارتقای کیفیت علمی، آموزشی و برقراری تعامل با سایر صنعتگران را فراهم می سازد. همچین برگزاری تورهای صنعتی ضمن ایجاد ارتباط مستمر و پایدار بین صنایع کوچک و متوسط، موجب ایجاد شبکه ای بین تولید کنندگان، تامین کنندگان، بازار و در نتیجه تکمیل زنجیره ارزش و فرآیند تولید و فروش خواهد شد.

مهدی‌پور افزود: بنابراین با توجه به شیوع اپیدمی کرونا و محدودیت در خصوص برگزاری تورهای بازدید حضوری و براساس شرایط فاصله گذاری اجتماعی، تور صنعتی حاضر به صورت مجازی (آنلاین) در بستر وب توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز