خبرگزاری کار ایران

با توافق بنیاد شهید و سازمان صمت البرز؛

کارگروه تسهیل در اجرای تفاهمنامه اشتغال ایثارگران در صنایع و معادن البرز تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۵۶۴

در نشست هم اندیشی اجرای تفاهمنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران با سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز، کارگروه‌های ویژه برای بررسی و تسهیل جذب ایثارگران در صنعت و معدن استان تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، نشست هم اندیشی اجرای تفاهمنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با سازمان صمت  البرز مبنی بر جذب ایثارگران در صنایع و معادن با حضور سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، رامین ربیعی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، عالیانی معاون تعاون و عزیزی رئیس اداره اشتغال بنیاد البرز برگزار و در نهایت مقرر شد کارگروه های ویژه برای اجرا و تسهیل تفاهم نامه ایجاد و آغاز به کار شود.

سلیمان رستمیان در این جلسه گفت: انعقاد این تفاهمنامه، حائز اهمیت است و باید در نهایت منجر به اشتغال‌زایی و خدمت به ایثارگران شود.

وی تصریح کرد: ایثارگران برخلاف تفکر مردم با مشکل بیکاری به طور جدی مواجه هستند و با توجه به محدود بودن ظرفیت اشتغال دولتی، انعقاد این تفاهمنامه می‌تواند قدمی مثبت در راستای اشتغال زایی ایثارگران باشد به شرطی که عملیاتی شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: اگر ایثارگری و گذشت ایثارگران نبود نظام مقدس جمهوری اسلامی استوار نمی‌ماند، لذا باید تلاش کرد تا ایثارگران در رفاه و آسایش باشند.

رستمیان تاکید کرد: امیدواریم با اجرای این تفاهمنامه بتوانیم قدمی در راستای رفع مشکلات ایثارگران و اشتغال زایی این عزیزان برداریم.

معرفی ایثارگران فاقد شغل به اداره کل صمت، و استفاده از تسهیلات این اداره کل با اولویت ایثارگران از جمله دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز