خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

پاسخگویی اولویت اول کاری مدیران قزوین باشد

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۵۱۷

استاندار قزوین گفت: شعار مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان قزوین باید خدمتگزاری و پاسخگویی باشد و مسئولان ضمن ارائه خدمت درست باید پاسخ قانع کننده هم به مردم بدهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازقزوین، هدایت اله جمالی پور در کارگروه تنظیم بازار استان قزوین، اظهار کرد: اگر ما مسئولان رفتاری را انجام دهیم که نگاه مردم به دولت، نظام و مسئولان منفی شود این خیانت است و باید با آن برخورد شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: از همه مدیران انتظار و درخواست داریم که مسئولیت‌های خود را درست و دقیق انجام دهند و رفتاری نکنند که مردم به نظام بدبین شوند و برای خود مردم و کشور خسارت به بار آید.

جمالی پور با بیان اینکه بازرسی از اصناف و بازار جزو اصلی‌ترین وظیفه ما است، افزود: باید بازرسی‌ها و کنترل‌ها بسیار جدی گرفته شود و نهادهای مسوول ضمن تقویت نظارت‌ها گزارش عملکرد ارایه دهند.

وی با بیان اینکه نباید میان حرف مسوولان و قیمت‌های کف بازار اختلاف وجود داشته باشد، بیان کرد: مردم این اختلاف قیمت را از ما نمی‌پذیرند و از رفتارها و حرف‌های مسئولان با وجود این اختلاف‌ها ناراحت می‌شوند.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد: باید حرفی را بزنیم که مردم در کف بازار آن را احساس کنند تا اعتماد مردم به نظام و مسوولان بیشتر شود.

استاندار بیان کرد: ما در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها قرار داریم و باید واقعیت‌ها را به مردم گفت تا از وضعیت کشور اطلاع داشته باشند.

جمالی پور اظهار کرد: البته این نیز پذیرفته نیست که یک محصول با چند قیمت در یک شهر ارایه شود و باید با افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها جلوی تخلفات را در این حوزه گرفت.

وی یادآور شد: مردم از نابسامانی‌ها در بازار ناراحت می‌شوند و باید بازرسی در این حوزه ورود کرده و با دخیل کردن اتحادیه‌ها برای نظارت بر بازار ورود جدی تری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز