خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز خبر داد:

20 واگن قطار به شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز تحویل داده شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۴۶۲

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه از تحویل 20 واگن قطار به شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی مولوی فرد با اعلام این خبر اظهار کرد: هر پنج واگن قطار یک رام است که ضمن خریداری در اختیار شرکت بهره برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به قراردادی دولت برای ساخت 315 واگن برای شهرهای تبریز و اصفهان و شیراز گفت: این قرارداد در سال های گذشته منعقد شده بود که از این تعداد 180 واگن مربوط به قطار شهری تبریز و ۵۵ واگن متعلق به شیراز و 80واگن مربوط به اصفهان است که با پیگیری های مجموعه قطار شهری در صورتی که بار دیگر تحریم ها مانعی بر سر راه تولید این دستگاه ها نباشد امیدواریم 20 واگن دیگر نیز تا آخرسال جاری وارد سیستم شود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه با اشاره به تلاش این سازمان در راستای بهره مندی عموم مردم از خدمات قطار شهری خاطرنشان کرد: با اضافه شدن این تعداد واگن به حمل و نقل ریلی تبریز بدون شک زمان انتظار مسافران در ایستگاه های مترو کاهش خواهد داشت و این موضوع در فاز سه خط یک مشهود خواهد بود.

وی گفت: با وجود شرایط تحریم کار و بهره برداری از ایستگاه های عبوری در دستور کار ما قرار دارد و باتوجه به یک ایستگاه عبوری در فاز 2 و سه ایستگاه عبوری در فاز سه، طبق برنامه ریزی های به عمل آمده این ایستگاه های نیز در زمان مقرر آماده بهره برداری خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز