خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال خبر داد:

افتتاح دفتر انجمن حمایت از بیماران دیابتی در ماسال

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۳۸۷

فرماندار ماسال از افتتاح دفتر انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی در ماسال خبر داد و گفت: باید در تامین سلامت مردم جامعه کوشا باشیم.

به گزارش ایلنا از ماسال، وحید پورحضرت در جلسه مشارکت اجتماعی و تشکل‌های مردم نهاد اظهار کرد: همه تلاش ما ایجاد شرایط لازم جهت تامین امنیت و سلامت جامعه است.

فرماندار ماسال با بیان اینکه سازمان‌های مختلف دولتی و حکومتی در راستای تامین سلامتی جامعه تلاش‌های زیادی می‌کنند، افزود: در کنار این دستگاه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و غیردولتی در سطح کشور هستند که به دستگاه‌های دولتی کمک می‌کنند تا در تامین سلامت مردم جامعه کوشا باشیم.
 
وی با بیان اینکه یکی از انجمن‌های مردم نهاد، انجمن حمایت از بیماران دیابتی است که امروز در ماسال افتتاح می‌شود گفت: 10 درصد از مردم کشور به دیابت مبتلا هستند که این آمار کمی نیست و همه باید در راستای شناسایی این افراد کوشا باشیم تا در زمینه مقابله، پیشگیری و کاهش این بیماری موفق عمل کنیم.

 پورحضرت با اشاره به اینکه دیابت، بیماری خطرناک و بی‌علامت و ام الامراض است که از همین‌رو 70 درصد بیماران دیابتی از بروز بیماری‌ خود اطلاعی ندارند تصریح کرد: وظیفه‌ ابتدایی انجمن‌های حمایت از بیماران دیابتی، شناسایی بیماران است.

فرماندار ماسال با بیان اینکه بیماران دیابتی باید به‌طور منظم و دائمی از نظر مسائل پزشکی کنترل شوند خاطرنشان کرد: با آگاهی و آموزش می توانیم عوارض موجود در بیماران دیابتی را کاهش دهیم.
 
در پایان این جلسه، احکام هدایت الله بختیاری به عنوان پزشک معتمد و مرتضی حاجی آقاپور به عنوان  مسئول اداری دفتر انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی شهرستان ماسال که توسط رئیس انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کل کشور صادر شده بود توسط فرماندار ماسال اهداء داده شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز