خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری لاهیجان:

دستگاه‌های اجرایی در سال آخر دولت جهادی کار کنند/ اعلام کل اعتبارات مصوب شهرستان

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۳۷۳

سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: دستگاه‌های اجرایی در سال آخر دولت تا آخرین لحظه مسئولیت به شکل جهادی کار کنند.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، نورالله اکبری در جلسه  کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لاهیجان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر با اشاره به شیوع ویروس‌کرونا گفت: پیوست هر جلسه و موضوعی باید ویروس کرونا باشد چرا که حفظ سلامت مردم اولویت دارد .

وی همچنین با انتقاد از تحریم‌های ظالمانه دشمنان قسم خورده و استکبار جهانی، تاکید کرد: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و جهش تولید فصل الخطاب خواهند بود و تمام تلاش‌ها در این راستا و تحقق شعار سال انجام شود.

سرپرست فرمانداری لاهیجان در ادامه با تاکید بر شعار جهش تولید در برنامه ریزی ها و گفت: تلاش دولت در جهت کاهش وابستگی به نفت و تحقق سایر درآمدهای پایدار است و این راهی است که کشورهای توسعه یافته انجام داده اند و ما نیز باید این مسیر را برویم و الزامات اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهیم.

اکبری  در ادامه با تاکید براینکه هیچگونه کم کاری از هیچ دستگاه اجرایی مورد قبول نیست ،  افزود : در سال پایانی دولت نیز تا آخرین لحظه مسئولیت ، باید به شکل جهادی کار کرد و دست از فعالیت و خدمت مردم برنداشت و برای جذب و تخصیص اعتبارات ،دستگاه های اجرایی تمام توان خود را به کار گیرند.

وی همچنین افزود :بنا به قوانین امکان شروع  پروژه عمرانی جدید وجود ندارد، مگر در مواقعی بسیار ضروری. دستگاه های اجرایی شهرستان ضمن آگاه ساختن مردم از قوانین و محدودیت ها  پروژه‌های نیمه‌کاره یا درحال اتمام را پیگیری کنند .

سرپرست فرمانداری  لاهیجان همچنین در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با بیان اینکه   در حال حاضر تنها۱۵ درصد از حساب تملک دارایی در اختیار استان و شهرستانها میباشد و ۸۵ درصد در اختیار وزارتخانه ها می باشد خاطرنشان کرد: برای اخذ بودجه باید از ظرفیت های ملی  نماینده مجلس و همچنین تعاملات و ارتباطات موجود بین دستگاه اجرایی با مدیران بالادستی بهره برد.

اکبری پرداخت حق الناس و پرداخت مطالبات پیمانکاران را از وظایف اخلاقی و شرعی دستگاه های اجرایی خواند و اظهار داشت: سر جمع اعتبارات مصوب شهرستان ۲۸ میلیارد ۲۴۳ میلیون تومان با ۲۵۰ پروژه است.

وی در خاتمه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: به تعبیر رهبر انقلاب در عید قربان ، دولت تدبیر و امید کارهای مثبتی داشته است و نقدهایی نیز بر آن وارد است و با توجه به در پیش بودن هفته دولت دستگاههای اجرایی توجه داشته باشند که گفتن خدمات دولت، بیان خدمات جمهوری اسلامی ایران می باشد و با توجه به شرایط ویژه امروز ما، مکلف هستیم که در حیطه اختیارات اداری و سازمانی خود آنچه را که دولت انجام داده را برای مردم بدون لکنت زبان ، توضیح دهیم و با توجه به شرایط کشور وظیفه داریم مردم را به شرایط و آینده امیدوار نماییم و باید توجه داشت، در امید افزایی و افزودن امید در مردم حسناتی می باشد که در ناامیدی نیست و هیچ کس از ناامیدی سود نمی برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز