خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبرداد:

جذب 17 سرمایه‌گذار خارجی‌ در شهرک‌های صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۳۴۸

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از جذب سرمایه‌گذاری ۱۷ سرمایه‌گذار خارجی با ۴۷۰ میلیون یورو در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین تاکنون خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور در حاشیه بازدید از یک طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی اظهار کرد: این سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی کاسپین، لیا، حکیمیه و حیدریه به فعالیت می‌پردازند.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یادآور شد: سرمایه گذاران خارجی حاضر در شهرک های صنعتی قزوین از کشورهای آلمان، فرانسه، لهستان، ایتالیا، کره جنوبی، هندوستان، ترکیه، عراق، افغانستان و پاکستان هستند.

خانپور با اشاره به وضعیت اشتغال شرکت‌های خارجی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان قزوین،تصریح کرد: این واحدهای خارجی یک هزار و ۸۶۹ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده اند.

وی افزود: از ۱۷ سرمایه گذار خارجی موجود در شهرک های صنعتی استان قزوین، ۱۲ واحد تولیدی بهره برداری رسیده و سایر در دست احداث واحدهای خود بوده و در مرحله نصب سوله، دیوارکشی و تخصیص زمین قرار دارند.

این مسئول با اشاره به پراکندگی استقرار واحدهای تولیدی خارجی در شهرک‌های صنعتی استان قزوین، یادآور شد: ۱۰ واحد صنعتی خارجی در شهرک صنعتی کاسپین، پنج واحد در شهرک صنعتی لیا، یک واحد در شهرک حیدریه و یک واحد در شهرک صنعتی حکیمیه  مستقر هستند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان محصولات تولیدی این شرکتها را شامل ماشین لباس شویی و ظرفشویی، بطری از پلی اتیلن، سیلیکات سدیم، فولی خودرو، مواد پلی اورتان، مواد اولیه داروهای شیمیایی ، داس و درگز، محصولات بتنی، پارچه و پرده توری، پیستون خودرو، تسمه خودرو، ورق کارتن چند لا، شیر استریلیزه و پنیر سفید ایرانی، ورقهای فشرده چوبی با روکش پی وی سی، تصفیه روغن، قیر و گریس عنوان کرد.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز