خبرگزاری کار ایران

بالایی به ایلنا خبرداد:

مرگ 2 نفر در سرپل ذهاب در حادثه آتش‌سوزی کانکس

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۳۲۴

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه درباره حادثه آتش سوزی کانکسی در سرپل ذهاب و مرگ 2 نفر توضیحاتی ارائه داد.

جلیل بالایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در این باره گفت: حادثه آتش‌سوزی روستای زرین‌جوب سرپل‌ذهاب باعث فوت ۲ نفر از اهالی این روستا در کانکس شد.

بالایی افزود: واحد مسکونی این خانواده که در اثر زلزله تخریب شده بود یکسال پیش بازسازی و به بهره‌برداری رسیده و حتی کار دیوارکشی حیاط آن هم به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: خانواده آسیب دیده در ساختمان نوساز و بازسازی شده سکونت دارند و کانکس آتش گرفته هیج کاربری اسکان اضطراری یا موقت ناشی از زلزله نداشته است.

بالایی عنوان کرد: علت حادثه توسط دستگاه‌های مسئول در دست بررسی است که به محض نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: اما آنچه قطعی است اینکه کانکس محل سکونت خانواده نبوده و خانواده در ساختمان نوسازی شده سکونت دارند و این موضوع اساسا ارتباطی به سکونت موقت در کانکس به دلیل عدم بازسازی منزل مسکونی ناشی از زلزله ندارد و کانکس موجود در حیاط خانه برای نیاز‌های به غیر از سکونت بوده است.

بالایی ادامه داد: برخی در فضای مجازی با انتشار خبر‌هایی این خانواده را کانکس نشین اعلام کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز