خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

احتمال آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها در گیلان و مازندران / تداوم وزش باد شدید در نوار شرقی کشور

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۲۹۷

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای امروز در استان‌های گیلان و مازندران بارش شدید باران همراه با گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود که می‌تواند منجر به آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها در این مناطق شود.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: برای امروز در استان‌های گیلان و مازندران بارش شدید باران همراه با گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود که می‌تواند منجر به آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها در این مناطق شود.

وی ادامه داد: همچنین امروز در برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، اردبیل، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، جنوب کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران، گاهی رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: برای فردا انتظار بارش باران دراستان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی، جنوب غرب کرمان و جنوب شرق فارس را داریم.

گودرزی توضیح داد: امروز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب سرعت وزش باد درمناطق قزوین، شمال مرکزی، البرز، غرب و جنوب تهران، قم، جنوب و غرب سمنان، خراسان جنوبی، شرق کرمان و شمال و شرق اصفهان افزایش پیدا می‌کند و می‌تواند منجر به خیزش گرد و خاک شود.

وی با اشاره به اینکه از امروز تا پایان هفته پدیده غالب در مناطق شرق و جنوب شرقی و روز پنجشنبه شمال شرق کشور وزش باد شدید همراه با گرد و غبار است، افزود: امروز دریای خرز و شرق و مرکز آب‌های خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوایی پایتخت اظهار کرد: امروز بعد از تهران با افزایش باد مواجه است و بیشینه دمای آن ۳۵ درجه سانتی گراد است که  نسبت به دیروز چند درجه  کاهش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز