خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی کمیته امداد سمنان خبر داد:

اجرای طرح دوباره زندگی برای تحکیم زندگی ۲۰۰ خانوار تحت حمایت

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۲۵۵

معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از اجرای طرح دوباره زندگی برای ۲۰۰ خانوار تحت حمایت خبر داد و گفت: این طرح با هدف پیشگیری از طلاق و متارکه خانواده‌های در آستانه جدایی و آشتی و سازش بین زوجین اجرا می‌شود.

 به گزارش ایلنا، محمدابراهیم یوسفیان معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از اجرای طرح دوباره زندگی به مناسبت ایام دهه ولایت و باهدف جلوگیری از متارکه خانواده‌های در آستانه جدایی خبر داد و تصریح کرد: این طرح یکی از برنامه‌های راهبردی موردتوجه معاونت فرهنگی است .

وی خاطرنشان کرد: ما با شناسایی خانواده‌های در معرض آسیب و سپس بررسی علل ناسازگاری بین زوجه به دنبال رفع تعارض بین آنان و تشویق صحیح به سازش و آشتی و تشکیل دوباره کانون گرم خانواده هستیم.

محمدابراهیم یوسفیان تصریح کرد: این راهبرد می‌تواند نقش بسزایی در توانمندسازی خانواده‌ها و تأثیر مطلوبی در پیشگیری از طلاق و کنترل آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در طرح دوباره زندگی ضمن شناسایی ‌خانواده‌های در معرض آسیب و دارای اختلافات خانوادگی، با کمک روحانیون و خواهران حوزوی و مشاورین امداد به دنبال صلح و سازش و رفع تعارض بین زوجین هستیم، اظهار داشت: این مهم در راستای اجرای صحیح برنامه‌های پیشگیری و کنترل طلاق در خانواده‌ها به‌صورت چهره به چهره، مشاوره و با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز