خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی استان خبرداد:

پرداخت ۷۳ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به کشاورزان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۲۱۰

۷۳ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید از ابتدای امسال تاکنون به فعالان و بهره برداران بخش کشاورزی در استان قزوین پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۶ طرح کشاورزی با ۱۵۷ میلیارد ریال در کارگروه مصوب شده که از این تعداد تاکنون مبلغ  ۷۳میلیارد ریال در قالب ۴۰ طرح کشاورزی بصورت تسهیلات رونق تولید  به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت و سایر در دست بررسی بانک ها است.

حمید رضا تبسمی با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات رونق تولید به بخش دام و طیور پرداخت شده،اظهار داشت: بوئین زهرا با معرفی ۲۹ واحد تولیدی و دریافت ۵۵ میلیارد ریال بیشترین تسهیلات رونق تولید را در بین شهرستان های استان دریافت کرده است.

تبسمی تصریح کرد: بانک ملی با پرداخت ۵۲ میلیارد ریال برای ۲۷ واحد تولیدی رتبه اول را در بین بانک های عامل در پرداخت تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی دارد.

وی اضافه کرد: کلیه واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرح های دام و طیور، شیلات و گلخانه، صنایع تبدیلی و تکمیلی می توانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام برای اخذ این تسهیلات کنند.

تبمسی، هدف از تامین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را راه اندازی طرح های نیمه تمام بنگاه های کوچک و متوسط واحدهای تولید بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی عنوان کرد و اظهار داشت: این تسهیلات در راستای جهش تولید به منظور حفظ اشتغال و افزایش تولید و تقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز