خبرگزاری کار ایران

موحدی زاده خبر داد:

باغ موزه دفاع مقدس سال آینده در مشهد افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۲۰۷

نایب رئیس شورای شهر مشهد از افتتاح باغ موزه دفاع مقدس در سال آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حمیدرضا موحدی زاده در یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به مهم ترین مصوبات سال 97، اظهار کرد: یکی از مهم ترین مصوبات صورت گرفته در سال 97، الزام برای شفافیت و بهبود پاسخگویی در معاملات شهرداری در قالب سامانه فاش بود به این وسیله اقدام به انتشار عمومی اطلاعات شهرسازی می ‌شود.

وی افزود: مصوبه قابل توجه دیگری که در این سال تدوین شد، تصویب برنامه عملیاتی میان مدت شورا تا سال 1400 بود که تمامی برنامه ‌های سالانه ما مبتنی بر این برنامه چهار ساله خواهد بود. بر مبنای این برنامه عملیاتی و شاخص‌ های مربوط می‌ توان در پایان دوره میزان حرکت رو به جلوی شورا را بررسی کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: تهاتر طلب 8 هزار و 500 میلیارد ریالی شهرداری مشهد از دولت و بدهی شهرداری به بانک سپه یکی دیگر از برنامه های ما در همین سال بود. همچنین بدهی شهرداری به بانک ها نیز به مبلغ 12 هزار میلیارد ریال بود. مجموعا مبلغ چهار هزار و 50 میلیارد تومان تهاتر در این دوره را عملیاتی کرده ایم و موفق به آن شدیم که بدهی خود را به بانک ها به صفر برسانیم.

موحدی زاده خاطرنشان کرد: همچنین از دیگر اقدامات ما می توان به اجرای برنامه هایی در راستای شناسایی شهر مشهد به عنوان شهر دوستدار کودک اشاره کرد. همچنین در طول این بازه زمانی چند ساله از سپری شدن دوران مدیریت شهری می توان به ساماندهی زمین‌های بزرگ مقیاس اطراف مشهد که سال‌ها بر زمین مانده بود، اشاره کرد.

وی با اشاره به مهم ترین مصوبات سال گذشته، گفت: در این سال 30 دفتر تسهیل گری در مناطق شهر راه اندازی شده که این اقدام ادامه ‌دار خواهد بود و رقم آن به 50 مورد نیز خواهد رسید، حسب این اقدامات تمامی محله ‌های شهر دارای یک دفتر تسهیلگری برای مشارکت شهروندان در امور خواهد شد، همچنین در سال گذشته 60 واحد ناوگان قطار شهری به مجموعه افزوده شده و پروژه احداث خط چهار قطار شهری مشهد آغاز به کار کرد.

نایب رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس سال آینده افتتاح می شود، تصریح کرد: آئین نامه اجرای جداسازی آب خاکستری، موسسه خیریه شهریار برای حمایت از شهروندان، شهر همگان برای گروه‌های خاص، تکمیل باغ موزه دفاع مقدس و به کارگیری بانوان آتش نشان و مصوبات حمایتی انجام شده در بحث پیشگیری از کرونا که میلیاردها تومان هزینه برای مدیریت شهری بر جا گذاشت از دیگر اقدامات ما بوده است.

موحدی زاده اضافه کرد: مجموع مصوباتی که در طی سه سال مدیریت شهری صادر شده 700 مصوبه بوده که 534 مورد آن ها لوایحی است که از طرف شهرداری برای طرح و بررسی به شورا رسیده است و 113 مورد آن از سوی نمایندگان مردم در شورای شهر ارائه شده که این امر نشان دهنده آن است که شهرداری در برخورد با مسائل توسعه ای و عمرانی شهر فعال عمل کرده و به موقع این لوایح ارسال کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز