خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس خبر داد:

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی‌کاربردی فارس از ۴ شهریور

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۱۴۷

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس گفت: پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته در این دانشگاه از چهارم شهریور آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حبیب دانش منش افزود: علاقه‌مندان به تحصیل در نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای‌ از چهارم تا یازدهم شهریور و برای دوره‌های مهندسی فناوری و کاردانی حرفه‌ای، از یازدهم تا هفدهم شهریور با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش، ثبت نام کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس با بیان اینکه اطلاعات مورد نیاز متقاضیان تحصیل در این دانشگاه، بر روی سایت‌های سازمان سنجش و دانشگاه جامع علمی و کاربردی درج شده است، از علاقه‌مندان خواست تا قبل از ثبت‌نام، نسبت به کسب اطلاعات کامل در مورد رشته مورد نظر و محل و شرایط تحصیل را کسب کنند.

دانش‌منش یادآور شد: دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس دارای ۲۷ مرکز آموزشی با رشته‌های مختلف و در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی است.

او با بیان اینکه اولویت دانشگاه علمی کاربردی، کمک به مهارت افزایی دانشجویان است، گفت: درصد بالایی از دانش آموختگان این مرکز آموزش‌عالی بعد از پایان تحصیلات و با توجه به کاربردی بودن رشته‌ها، وارد بازار کار شده و اغلب به کارآفرین بدل می‌شوند.

دانش‌منش ابراز امیدواری کرد که شمار دانشگاه‌های نسل سوم در کشور افزایش یافته تا شاهد پررنگ‌تر شدن فعالیت‌های کاربردی در کنار آموزش‌های نظری باشیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس با اشاره به اضافه شدن سه مرکز آموزشی جدید به مراکز تحت پوشش این دانشگاه در استان، گفت: مرکز آموزش پارک سلامت و روان در حوزه خدمات اجتماعی، مرکز آموزش هتل شیراز در حوزه فرهنگ و هنر و مرکز آموزش شیر پاستوریزه ارمغان در حوزه صنعت، از امسال پذیرش دانشجو خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز