خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

بهره برداری از عملیات روکش آسفالت سرد در محور نیشابور- بار با اعتباری بالغ بر ٢ میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۰۵۳

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیشابور از اجرای عملیات روکش ماسه آسفالت سرد در محور بین شهری نیشابور- بار با اعتباری بالغ بر ٢ میلیارد ریال خبر داد.

مجید مفیدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در نیشابور، با اشاره به اثرات مثبت طرح روکش ماسه آسفالت‌سرد گفت: عملیات روکش ماسه آسفالت سرد در محور بار به طول ۵/ ٢ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ٢ میلیارد ریال اجرا و به بهره برداری رسید. 

وی افزود: در همین راستا ترافیک بین شهری نیشابور - شهر بار و برخورداری ٣ روستا واقع در این مسیر که این موضوع نیز خود به تنهایی ترافیک روستایی را در این محور را افزایش می‌دهد از نعمت راه ارتباطی مناسب بهره‌مند کرده است.       

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیشابور اظهار داشت: این روکش ماسه آسفالت سرد، بصورت امانی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیشابور و با تشکیل یک اکیپ ١٧ نفره نیروی انسانی و ١۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در بازه زمانی سه روز کاری به منظور رگلاژ و ترمیم سطح آسفالت در قسمت‌هایی که بیشترین تخریب را داشته، بکارگیری و انجام شده است.

مفیدی فر خاطر نشان کرد: محور فوق ٢٣ کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان نیشابور قرار دارد که از این میان ١٣ کیلومتر در سنوات گذشته روکش آسفالت گرم انجام شده و ۵/ ٢ کیلومتر هم اکنون نیز آسفالت سرد اجرا شده است. 

وی گفت: با توجه به اضمحلال لایه آسفالتی در ۵ کیلومتر دیگر از این محور انتظار داریم مجموعه ارشد استان و شهرستان در تخصیص به موقع اعتبارات تا پایان این پروژه همکاری بیشتری داشته باشند تا با تلاش بی‌وقفه راهداران این دلیر مردان عرصه سختی در جهت ارتقا ایمنی در تردد جاده‌ها شاهد کاهش چشمگیر سوانح جاده ای باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز