خبرگزاری کار ایران

فرمامدار البرز:

حل مشکلات صنایع مستلزم تعامل دستگاه‌های اجرایی است

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۰۲۸

فرماندار شهرستان البرز گفت: حل مسائل و مشکلات صنایع و تولیدکنندگان شهرستان البرز با هم‌افزایی و تعامل دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر است.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد نصیری در نشست‌بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان البرز اظهار کرد: بررسی مشکلات و رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی از اولویت‌های شهرستان به شمار می رود.

فرماندار البرز افزود: اگر تعامل، هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی وجود نداشته باشد، مشکلات این بخش تلمبار شده و افزایش پیدا می کند.

نصیری ادامه داد: در شرایط فعلی اولویت اصلی شهرستان البرز ایجاد اشتغال، حمایت از تولید و حل مشکلات واحدهای صنعتی به منظور تقویت بخش های مختلف جهت افزایش ظرفیت تولید و اشتغال و تحقق شعار جهش تولید است.

وی با اشاره به نقش توسعه صنعت و جهش تولید در اشتغالزایی برای جوانان و رونق و شکوفایی اقتصادی، اضافه کرد: اگر واحدهای تولیدی حمایت و تقویت شوند، آثار آنرا همه اقشار جامعه مشاهده خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه آحاد جامعه از مسوولان گرفته تا همه اقشار در تحقق شعار سال دارای رسالت هستند و باید به جهش تولید کمک کنند، گفت: امروز وظیفه شرعی و قانونی همه مدیران کمک به تولید و رفع موانع پیش روی این بخش است.

فرماندار البرز خاطرنشان کرد: باید قوانین را به سود بخش تولید تفسیر و اجرا کرده و در امور فعالان این بخش تا جای ممکن تسهیل ایجاد کنیم.

شهر صنعتی البرز به مرکزیت الوند در موقعیت مرکزی استان قزوین قرار دارد.

 نخستین شهر صنعتی ایران به نام البرز در این شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز